Gå til innhold

Gravid igjen etter sa 18 mai.

Lis@mor

Anbefalte innlegg

Trodde aldri at jeg kom til å bli gravid igjen så fort. Er selvfølgelig kjempeglad, men blir jo litt redd når jeg leser at man hels bør ha en mens før man blir gravid igjen. Det positive er at denne gangen er krysset klart og tydelig før ikm, forige gang tok det mye lenger tid før jeg fikk klar positiv test.

Jeg har 2 barn på 2 og 5 år og hadde en ma før jeg fikk minsten.

Fortsetter under...

Masse gratulasjoner sendes til deg fra meg!!! Dette var gode nyheter! Du skal ikke være bekymret om du ikke har hatt en mens i mellomtiden...er mange her som ikke har hatt det, som har født friske og flotte barn =)

Nyt sola, magen, barna og livet!

Hei Libra!

Gratulerer hvis du virkelig er gravid!!

Men..Hva slags test er det du har tatt? jeg mistet 11 mai, og fikk beskjed av legen min at en graviditets test ville slå ut npositivt i 4 - 6 uker etter mb en min:( Detter er fordi hcg vil ikke normalisere seg før den tid og derfor vil en test slå ut positivt. Jeg håper virkelig for din del at du er gravid, men hvis du har tatt en vanlig graviditets test er altså sjansene for at den er missveiledende stor i og med at det ikke er så lenge siden du mistet.

Men som sagt , håper veldig for din del at du faktisk er gravid!

Jeg hadde en MA dagen etter deg, og fikk utskrapning samme dag. Jeg hadde småblødninger til å fra i et par uker. Jeg måtte ta en test forrige uke for å sjekke om den slo ut, og det gjorde den ikke. Så jeg tolker det slik at kroppen er klar for en evn ny graviditet. Vi har tenkt til å vente en syklus, men har hatt et fullbyrdet samleie. Så kanskje jeg også er gravid... Har blitt det på første forsøk med de to jeg har, så vi er nok veldig fruktbare:-)

Men jeg venter nok litt med å teste, men jeg må si at når jeg leste ditt innlegg skulle jeg ønske at jeg også kunne teste positivt igjen.

Ønsker deg masse lykke til, og håper det er en liten en i magen din som skal vokse seg stor å sterk i 8mnd til:-)

Annonse

Gratulerer MASSE med ny liten spire i magen!!!

Da jeg mistet forrige gang sa gynekolgen min at jeg ikke trengte å vente en mens før jeg prøvde igjen. Kroppen blir gravid når den er klar til å bli det!!

Sjangsen for å miste blir ikke større om man blir gravid etter 1 pp eller 8 pp.

Så nyt den lille spiren din du :) Håper den vokser seg stor og sterk denne gangen :)

• 2 uker senere...

Gratulerer så mye Libra35. Jeg opplevde SA 20 juni og det var tungt (var kun 5 uker da, men...). Og når jeg ser at mange sier at gynekologer og leger sier at man ikke trenger vente på en mens før man begynner babylaging så blir jeg bitt av basillen kan du si. Jeg og vil bli gravid igjen. Er kun en uke sia jeg mista, men har slutta blø.

Gratulerer så mye med den nye spiren, så utrolig fint.

Gratulerer så mye til dere som er gravide igjen etter å ha mistet..

Jeg hadde MA for to dager siden, utskrapning i går.

Fikk beskjed om å vente en mens å så prøve igjen, i tillegg fikk jeg tydelig beskjed om å ikke ha sex eller bade på 2-3 uker.

Dere som er blirr gravide uten å hatt neste mens først- dere må da ha hatt sex nesten med en gang da ???

Hvor stor er egentlig infeksjonsfaren ved samleie ?

Jeg har nesten ikke blødd etter utskrapningen, nå er det ikke noe blod i det hele tatt, lite i går også.

Har jo veldig lyst å komme igang med engang igjen - men usikker på hva jeg bør gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...