Gå til innhold

Noen som har prøvd denne "bli-gravid-oppskriften"?

Anbefalte innlegg

Ha sex annenhver dag fra 10.dagen etter første dag av siste mens og i en uke fremover.

Så ett innlegg her fra noen dette hadde funka på. Høres ut som en "fornuftig" oppskrift som sannsynligvis ikke medfører mye stress.

Noen andre som har prøvd dette? Har det funka for dere? Hørt om noen det har funka for med denne "oppskriften"?

Fortsetter under...

Nei, men denne pp skal jeg også prøve den... eller har akkurat begynnt med den (11. dagen i dag). Har tenkt å holde på litt over en uke da. Nå bryr jeg med ikke så veldig med el- testing. Gjør det bare kun for å finne mer nøyaktig ikm. Har skjønt at denne metoden har funket på mange, så det blir spennende. Om det ikke funker, skal vi prøve hver dag fra 10. dagen neste pp. Lykke til :-)

Har heller ikke prøvd, men skal nå!

Er så lei å stresse med å finne ut når jeg har el, alt styret rundt den dagen, for så å finne ut at vi har bommet -igjen!

Jeg syns det høres fornuftig ut, er veldig god til å gå i fella med å tru el er over, og gi oss for tidlig.

Så jeg skal svare deg på om det funker om ca 25 dager!!;)

Helt slavisk vil ikke oppskriften funke på meg heller.. Så jeg har ikke brukt den til nå...

Men nå etter pilleslutt har jeg såpass ustabile sykluser, vanskelig å treffe/ finne el, så jeg tror jeg skal revidere oppskriften litt og bruke den selv.

Jeg har tenkt å ha kos annenhver dag til fra el slim til el testen blir positiv.. Og så kose litt ekstra i 2 dager på rad når el testen har blitt pos.. Håper det ikke blir så lang stund mellom el slim og pos el test da,, så vi ikke blir helt utslitt,,, *ler godt*

Klem fra Loise

Vi ble gravide på den "oppskriften" nå sist, da det endte med exu. Men søstra mi har testa den ut, og de blei gravide, og har termin i oktober :) Så det klaffa jo for søstrene sisters på den iallefall :)

Lykke til!

Annonse

jeg prøver den denne måneden! Har før hatt masse sex(eller sånn 2 ganger om dagen) når el testen er postiv og dagen etter, men skal bare ha en gang om dagen annenhver dag nå!! Lykke til dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...