ToPrinsesser<3 Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Er det noen som har gode råd/ erfaringer om utdrikningslag i Bergensområdet? Vi blir ca. 20 stk., og har vurdert Sotra Villmarkssenter da vi ønsker at alle kan delta. Takknemmelig for alle gode ideer!
Beama Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Har ikke noen ide til deg enda... men jeg skal ha utdrikkningslag på lørdag i bergen/på sotra.... Kan fortelle deg etterpå hva de fant på med meg:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2006 Supert! Lykke til på lørdag :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jepp. Jeg hadde utdrikningslag for 2 mndr sider i Bergen, og vi dro på Studio 7b og spilte inn tre sanger på cd. Kanonartig! Skulle også hoppe i fallskjerm fra Ulriken (paragliding), men det var for mye vind. Etterpå dro vi hjem til en venninne og spiste god mat og drakk ) Jeg koste meg gløgg ihjel!
Beama Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Da var jeg ferdig utdrikket. De tok meg med på vestkanten, hvor jeg måtte gå rundt med rosa tiara med slør og svarte kondomer i, også rosa tryllestav. Først spiste jeg frokost på en kafe der, så fikk jeg bind for øynene også gikk vi mange ganger runder rundt på senteret for at jeg skulle bli forvirret. Endte opp på spasalongen hvor jeg fikk deilig massasje. Etterpå var vi å bowlet, fikk en hel del av lokalene for oss selv, slik at vi kunne drikke, bråke og kose oss... det var kanonkjekt. Etterpå reiste vi hjem til min forlover å spiste en enkel middag, før vi hadde erotisk homeparty. Hadde forspill med singstar, før vi reiste på byn og koste oss. Var VIP gjest på venue. De hadde holdt av en bås til oss hvor det stod kald champagne å ventet på oss.. fikk noen gratis drinker også... koste oss stort.. Var et helt fantastisk utdrikkningslag. Var så glad for at jeg slapp unna den værste utdritingen.
moridalen Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Hei Har noen ideer: - På Vannkanten er det mulig å leie en egen badeavd m/sauna, bar, mulighet for spa osv. - Gocart på Midttun er også veldig gøy. - Bowling - Bestille sminking på Body shop. - Alltid koslig med frukost/lunsj/kveldsmat hjemme hos noen. Lykke til! Mvh
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2006 Takk for tips; da skal det nok bli et bra utdrikningslag for venninnen vår også ;-)
superduperluper Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 www.bergenboblefotball.no/utdrikkningslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå