*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg ønsker å slanke meg, skal stå brud til august. Håper å gå ned etter det og altså. Problemet mitt er at jeg har drukket MYE cola i ca 8 år. Var super-slank som ung, så trengte ikke tenke på vekt. De siste 4årene har jeg imidlertid lagt på meg en del, og er IKKE fornøyd med vekten.... Jeg fødte for 2måneder siden, og føler nå at jeg må begynne å tenke på min helse og. Jeg har klart å slutte med sukkerholdig brus, men har erstattet det med pepsi max........... Har en følelse av at det ikke er noe bra å drikke mengder av det heller dersom jeg skal slanke meg???
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Stemmer det... Det er mye bedre å drikke pepsi max istedet for cola.. Men... Når man drikker pepsi max så blir det en slags falsk sukker kick for kroppen.., kroppen vil produsere mere insulin, som igjen vil gjøre at man går saktere ned i vekt... Men om man skal drikke brus mens man slanker seg er det så absolutt best med pepsi max...=) Vann er selvfølgelig det beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå