Gå til innhold

Tidlige tegn og magefølelser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på Stork og ble inseminert søndag morgen (første gang). Jeg har hørt så mange som skriver at de har fått tegn, symptomer og magefølelser og "visst" at de var gravide nesten med en gang.

Er nesten litt skuffa selv fordi jeg ikke merker noe som helst, annet enn at jeg hadde litt "spreng" første døgnet. Ellers merker jeg ingenting, har ingen følelse av at noe har skjedd i det hele tatt. Tenker selv at det betyr vel at det ikke er klaff denne gangen, men ikke noe er sikkert så tidlig.....

Er det noen av dere andre som har hatt det sånn og vært gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Spennende tid nå! Kanskje litt for spennende. Jeg vet om ei som er i vennekretsen vår. Hu er gravid nå, og hun hadde ikke et eneste symptom. Hun tenkte at det sikkert ikke var noe nå heller ( etter maaaaaange forsøk på Stork ).

Ingen er like, så du har ennå lik odds.

Lykke til og tvi tvi :)

Skrevet

Hei, planlegger.

Jeg hadde masse tegn etter første gangen, men var ikke gravid. Har hørt om flere som er gravide uten noen tegn. Så jeg tror ikke det har noe å si om du kjenner masse eller ikke. Men ventetiden er lang, og jeg skjønner at en kjenner etter tegn. Lykke til.

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det (tror jeg da:-) Har akkurat fått pos.test etter noen dager med voldsom tvil og symptomjag.

Det som jeg kan si var annerledes enn de andre gangene (dette var mitt 4.forsøk) var at jeg ble fort irritert, utflod og litt murring. Murring har jeg hatt de andre gangene også, både mer og mindre.Men var da ikke gravid.

Svært vanskelig å vite hva som er fakta og hva som foregår mellom øra også.

Lykke til, håper det sitter denne gangen.

Skrevet

Gratulerer med positiv test, så spennende!!! Jeg har hatt litt murring de første dagene og i dag har jeg hatt ganske mye. Trodde hele tiden jeg hadde fått mensen, men det hadde jeg ikke. Det er vel ingen fasit virker det som, det er litt forskjellig for alle. Får vel bare holde ut noen dager til så får jeg jo vite det....

Skrevet

Kanskje jeg er gravid mellom øra.....?

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, vi har vært hos Stork for 2.gang, men tror ikke det blir noe denne gangen heller :-( Etter første gangen så kjente jeg som deg sånn helt i starten, men så roet det seg til mensen kom. Etter andre gangen nå, så begynte jeg å kjenne litt murring etter en ukes tid, og håpet at det kanskje hadde noe med at egget festet seg. Har testet i dag på dag 15, men testen var negativ, dessuten kjenner jeg at mensen muligens er på vei :-( Det er skuffende når man ikke får det til, men det går over og vi satser fullt på neste tur :-)

Et lite tips, fokusér på andre ting også, ikke så lett, men det gjør ventetiden mye lettere og tiden går fortere :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg merket symptomer ca en uke etter inseminasjonen. Økt utflod og følte meg litt annerledes. Testet positivt 11 dager etterpå :-)

Skrevet

Nå har følelsen begynt å komme litt, selvom det er veldig vanskelig å skille på hva som er pms, ønsketenking og graviditet. Har f.eks fått ømme bryster. Det har jeg vanligvis før mensen også, men nå er det brystvortene som er ømme og ikke på sidene mot armhulene som jeg vanligvis har. En annen ting er at det stadig kommer små øyeblikk med litt vondt nederst i magen som går over igjen etter noen øyeblikk. Godt det ikke er så mange dager til vi kan teste nå, for tuben med tålmodighet er snart klemt heeeelt flat!

Skrevet

Hei Planlegger!

Artig å lese innleggene dine for jeg har det på akkurat samme måte, vondt i puppene og litt stikkinger i magen som går over ganske fort. Jeg var også hos Stork tidlig søndag morgen den 11.juni:)) Så da kan det jo hende at vi var der helt på samme tid? Tenkte å teste med CB i morgen tidlig, vet jo at det er litt tidlig, men klarer ikke å vente lenger!!!

Skrevet

Nesten så vi møttes i døra da?! Vi kom kl 10 og var hos en som het Julie som var veldig hyggelig. Når jeg tenker meg om så husker jeg at det kom en dame ut mens jeg satt og så i albumene, kanskje det var deg....

Det er helt uutholdelig å gå sånn og vente.... Holder på å bli koko her vi.... Vi har tenkt å teste på lørdag (hvis vi klarer å vente så lenge da....). Ønsker deg lykke til og håper du får kryss i morgen (ikke bli lei deg hvis ikke da, for det kan jo være for tidlig...) og skriv gjerne inn når du har gjort det! Herreguuud så spennende.... Plutselig sitter jeg her og tenker at hvis du skriver i morgen at du fikk positiv test da klarer vi IKKE å vente til lørdag; ) Tvi tvi!!!

Skrevet

Ja det var meg som kom ut når dere? satt og kikka i albumene:) For dere var der begge to? Jeg hadde time kl 9 og var ferdig ved 10 tiden. Håper håper i morgen!! Jeg skriver så fort jeg har kommet meg på jobb i morgen, uansett resultat på testen:)

Skrevet

Vi var der begge to ja. Spent på å høre i morgen! Var det første gang du var på Stork? Første gang vi var der (og håper veldig at det ble siste også...).

Skrevet

Godmorgen! Kunne ikke dy meg så jeg testet i dag jeg også! Men det var totalt negativt.... : ( Er vel litt tidlig ennå....eller det er ingenting....? Har ikke gitt opp ennå i allefall.

Håper det blir pluss for deg da! Skal titte innom siden når jeg får sjansen i løpet av arb.dagen.

Skrevet

Totalt negativt her også:( Men kan jo være for tidlig så klart, vi får håpe det! Dette er 3 gangen vi er hos Stork, sist gang fikk vi klaff på 2 forsøk, fikk en liten gutt i juni 2004:) Mener jeg testa tre dager før med han også og fikk negativ, den ble positiv akkurat 14 dager etter vi var hos Stork så det er enda håp:)) Vi får smøre oss med det siste vi har av tålmodighet!

Skrevet

Skal du teste i helgen fisk73? Vi skal teste i morgen tidlig tror vi (eller VET vi for jeg har kjøpt test i dag og den blir IKKE liggende å bli gammel, hehe). Troen på at det er noe har begynt å dale litt her, nå ligner symptomene plutselig mer på snart mensen.....

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, men den var negativ gitt, f..n også! Tror mensen kommer jeg også dessverre, men da er det bare å planlegge ny tur, vi gir ikke opp så lett nei:) Men hvis jeg ikke har fått den i morgen tidlig så blir det nok en ny test, like spennende hver gang! Hvordan gikk det med deg planlegger?

Skrevet

Helt negativt her også, og jeg har også følelsen av at mensen nærmer seg....Men det er noen ting som ikke er som rett før mensen og det gjør meg usikker. Leste i stad at det er fortsatt litt tidlig å teste på dag 14 (som er i morgen), bare noen få som får positivt så tidlig. Så nå skal jeg drøye noen dager før jeg kjøper test igjen. Klarer ikke la være å teste når jeg har en test på badet. Håper det ikke kommer mens for noen av oss jeg, og at vi begge får positivt svar om 3-4 dager. I morgen skal vi i bursdag til en liten Storkekamerat som fyller 1 år (som kanskje har vært med på å inspirere oss litt...). Fortsatt god helg og lykke til igjen i morgen!

Skrevet

Fikk mensen i dag;( Ahh blir så lei, men vi gjør vel et forsøk til neste måned tenker jeg... Skal ta en tur til gynekolog bare for å sjekke at alt er i orden. Siden det blir vår fjerde gang nå så ville de på Stork at jeg skulle bli undersøkt.... Dere får kose dere i bursdag:) Håper du får positiv test om noen dager og at mensen holder seg laaaangt borte!!

Skrevet

Å, det var leit å høre....var så sikker på at du skulle teste positivt. Bra dere holder motet oppe og forsøker igjen neste måned. Må du til undersøkelse når du har fått klaff 1 av 3 ganger?

Jeg har ikke testet i dag, har ingen tester nå. Hvis jeg ikke får mensen i morgen heller skal jeg kjøpe ny test og teste på tirsdag. Begynner å bli irritabel, sliten og sur av å vente så mye. Føler at jeg har vært i "ventemodus" siden begynnelsen av mai. Først vente på journalsamtale, undersøkelser og mens, så på el og nå på resultat. Er det rart vi storkemennesker blir litt smårare eller? Og det er jo bare starten, hvis det er noe der så er det 40 ukers venting å se fram til....

Skrevet

Så spennende at du ikke har fått mensen enda!! Jeg krysser fingre og tær:) Har to i vennekretsen vår som fikk klaff på første forsøk hos Stork:) Jeg vil gjerne ta en undersøkelse for min egen del, men tror det er vanlig at de anbefaler det når man ikke har lykkes på tre ganger. Så nå blir det enda mer venting!!! Er til å bli gal av ja, men det jo bare såå verdt det når man sitter der med en liten en:)) Masse lykke til! Jeg er spent på neste innlegg fra deg!!

Skrevet

Hei!

Vet ikke om du Planlegger har fått mensen ennå..... men kan trøste deg med at jeg testet på dag 17 (med CB digital som ikke er så sensitiv, men dog...) og testet negativ. Ble så lei, for jeg var ganske så sikker på at jeg var gravid. Ventet i 3 dager til og testet positivt med CB vanlig og CB digital. Så ALT er mulig så lenge ikke mensen har kommet!!! ;)

Symptomene mine var: Ikke mensenmigrene, såre brystvorter og innsiden av brystet, kvalm.

Skrevet

..........og masse stikkinger/brenninger i den ene eggstokken. De var jo her egget festet seg! (Eller kanskje det er eggene.....???;))

Skrevet

Takk til alle dere som har fulgt med, svart på spørsmål og muntret opp, mange hyggelige meldinger fra dere.

I dag kjøpte jeg ny test, mensen hadde ikke kommet i dag heller og vi var såå spente. Men så kom den på ettermiddagen.... Skuffet, trist og motløs. Synes vi har ventet så utrolig lenge allerede, tenkte at det er urettferdig...

Men egentlig....når jeg tenker meg litt bedre om....Det er en dag for ettertanke for meg idag, jeg kom nettopp hjem fra møte i støttegruppa for oss som overlevde tsunamien (det er 1 1/2 år siden idag). Egentlig er jeg så fantastisk heldig at tårene triller bare jeg tenker på det.

Hele familien min klarte seg og vi har hverandre.

Hva gjør det egentlig om vi må prøve noen flere ganger før det blir noen resultater. Ikke så veldig mye ;-) God sommer til dere alle, både prøvere og gravide. Jeg tar en pause fra nettet nå og prøver å nyte sommeren og livet litt med de jeg er glad i, det er viktig det også!

Skrevet

Nå skal i ha noen litt rolige feriedager ja,prøve å jakte på litt sol,sove lenge,slappe av og ikke telle dager og tisse på "pinner" på en stund.

Og vi prøver igjen ved en senere anledning...vi er ikke de som gir opp etter 1.runde vi ;-) Har vært en helt ny erfaring for meg å være den som følger med sånn fra "sidelinja",altså ikke min kropp som skal bli gravid,men dama mi. Er det forresten mest dere som skal bære frem barnet som er her på siden? Lurer litt på hvordan andre parntere har det,må si at jeg av og til titter innom på sidene til "Far svarer mor" ,men føler meg ikke helt i samme gruppe som fedre akkurat,er nok litt annerledes koblet både i hjerne og kropp enn dem. Og har jo selv vært gravid og vet hvordan det kan føles,og mange års erfaring som Mamma nå. Denne runden er jo helt ny for meg og,og ingen svangerskap,symptomer og fødsler (eller barn!) er jo helt like. Spennende tider...men som sagt blir det litt feriedager nå.

Den dagen kjærsta mi kom hjem etter tsunamien var en dag som satte varige spor ja..timene med uvisshet da nyhets-sendingene rullet over skjermen med bilder fra katastrofen var harde. Er så utrolig glad for at hun og familien klarte seg!! Og sender en tanke til de som ikke var så heldige ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...