Gå til innhold

Noen flere som ikke har matlyst og nesten akkurat har fått barn?

Anbefalte innlegg

Jeg eier ikke matlyst i det hele tatt, må nesten tvinge mat ned i halsen, sånn at de automatiske bølgene kommer å tar den med seg....

Spiser ikke mer enn toppen to ganger om dagen, er flinkt til å drikke da.... men det hjelper sikkert ikke på samme måten...

Minste gutten min er 14 dager, og jeg ammer, så det kan jo ikke være noe fordel å ikke spise...

Noen som deler skjebne el? og hva gjør dere , med det?

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det også i hvertfall en mnd etter fødselen!

Skikkelig slitsomt,for du mister mye energi:-(

Men det er bra å drikke mye,og prøv å spis litt selv om du egentlig ikke klarer ..tilslutt kommer matlysten tilbake..

(til de grader..hehe)

Har dessverre ikke så mange råd til deg.

Lykke til

Klem

Jeg var sånn, og mini har lagt godt på seg. Var ett eller to små måltider om dagen, hvis sambo minnet meg på det :)

Du kommer til å rase ned i vekt selv, for minien tar det den trenger av næring og fett - men babyen lider nok ingen nød vil jeg tro. Det går jo an å ta det opp på helsestasjonen om du kanskje skal ta noen vitaminer eller tilskudd av noe slag ?

Jeg gjorde ikke det, men passet på å drikke (som du sier) og å spise akkurat det jeg fikk lyst på, hvis det var noe..

Nå er alt ok, vært det siden lille var 4 mnd.

Takker for svar....

Det er "godt" det ikke bare er meg...

Har ikke mye energi nei, og ikke sover vi heller så her går jeg i en tåke.

Husker at det samme skjedde når jeg fikk første også, han blei god og rund, og jeg blei en tynn strek, så ut som jeg var syk....

Satser på at matlysten kommer snikende snart...

Annonse

Jeg prøver som bare det å trøkke ting i meg, men jeg klarer ikke, nesten så jeg brekker meg...

Veit mat er viktig for melkeproduksjonen, så jeg blir ganske bekymra når ting er som de er.

Jeg hadde heller ikke matlyst den første tiden! Måtte tvinge i meg mat, men drakk mye da. Viktig med mye væske når man ammer:) Virker som at det er vanlig å mister matlysten, men tro meg, den kommer tilbake ;oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...