venus Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Har en gutt på 2 måneder og skulle gjerne fått han til å ta flaske. Har forsøkt å pumpe meg for så å gi han dette, men uten hell. Med sje renner alt bare ut igjen. Ikke vil han ha smokk heller. Det er pupp for alle penga her. Har ei datter som i en alder av 6 uker drakk mm fra flaske. Gikk på første forsøket. Ser ut til at dette blir mer problematisk. Noen råd?
Expat Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Pappa i huset? De får det oftest bedre til for de små gourmetene
Katta & Lille Plom Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det er helt sant. Jeg strevde skikkelig med å få jenten min til å ta flaske, prøvde mange ganger, både med humor og tvang, men ingenting virket. Men pappan greide det på første forsøk! Og han hadde aldri gjort det før!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Prøv med andre typer flasker, eller tutekoppen fra Avent(den som er fra 3mnd, den fuka for oss). Ellers så prøv å vent litt, og så prøv igjen.Prøv å gi flaske med vann i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå