Gå til innhold

Hoppe-på -tur for spreke tanter !!!

Anbefalte innlegg

I forbindelse med stor EL aktivitet i området legges nå ut et ekstra tilbud til alle uønskede tanter.

NB ! Dette er en type gruppereiser man har utført tidligere, men noen positive resultater, men det advares mot stor motstand i enkelte tilfeller.

Med i reis pakka er :

*en enveis billett til Honolulu,

*gratis kost og losji i minimum 1 år,

*masse underholdning og konkurranser - bl.annet miss Rød,

*samkvem med likesinnede, dog men mulighet for individuell tilpasset opplegg ( ikke alle som er like utholdende og må ha aktiviteter tilpasset ( her kan man legge inn alt fra 4-6 dager i månenden)

Det er desverre ingen mulighet for returbillett før avtalt tidspunkt !

Jeg har reservert ett sete til 24.juni - tidligere annonserte avreiser avtales underveis.

Dersom noen har passasjerer de ønsker å melde på - gi beskjed snarest - også om det er spesielle forhånsregeler som mås tas ( eks. ved stor upresishet, eksrta lumske baktanker, snikende bakholdsangrep mm ) Lover at vi skal prøve å takle de fleste tilfeller :-)

På forhånd - tusen takk for at dere valgte UTRØPIV ( uønskede tante røde ønskes pokker i vold ) Flyselskap !!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5356259-hoppe-p%C3%A5-tur-for-spreke-tanter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, endelig kan vi bli kvitt disse duste-tantene! Tanta mi er absolutt klar, men er det mulighet for avreise allerede i morgen? Orker ikke å få henne på besøk igjen. Krysser fingrene for at hun - dersom det ikke er noen charter som går tidliger - tar rutefly ned i morgen tidlig, og holder seg der 1 års tid! Så får hun kose seg på stranda til de andre tantene kommer etter. :))

Du er morsom du TussiLussi! *fniser*

Natta dere!

Annonse

Tanta mi vil gjerne være med!!! (dvs: Jeg vil gjerne ha henne med...)

Vi synes opplegget høres veldig bra ut, og det høres ut til å passe min tante perfekt!

Samme for oss (meg) når ho drar, bare det er før 1.juli (da hun etter planen skulle komme på besøk hit...)! Så send billett til første og beste ledige fly!!!

(får bare håpe det surrehodet rekker flyet da...sist kom ho to dager etter avtalt...artig c...)

Jeg vil også ha med min tante! Tror hun har godt av å komme seg vekk et års tid. Er ikke helt sikker på når hun er klar til å reise, men det blir i løpet av denne måneden. Kan gi nærmere beskjed etterhvert. Tror jeg begynner å småpakke litt for henne i mens :)

hei TussiLussi!!

Håper du har holt av en plass til tanta mi! Avreise før den 20, ok? Men jeg tror mi tante trenger ekstra "oppfølling".. sist jeg hadde sent henne avgårde klarte hun å stikke av og komme hjem mye tidligere enn avtalt!! Finne det mulighet for at noen kan passe på henne? Kanskje du kan høre med tanta di, eller kanskje det finnes anordninger ala "babseklubben" som kan ta litt ansvar? Jeg er villig til å betale dersom det koster ekstra! Jeg vik IKKE ha henne tilbake hvis hun først reiser!

Tusen takk for flott initiativ :) honolulu er kanskje så fristende at det er mange som hiver seg med og blir værende!!

Flott å se at det er så stor interesse for tur - dere skjønner, jeg har lokket med allverden tideligere uten at det har nyttet ! Så nå håper jeg at tanta mi skjønner at dette kan bli litt av et kalass....

Hun er selskapssyk, oppmerksomhetskrevende, mannfolkhatende og svært distre ( dukker gjerne en uke forseint opp til avtaler...)

Kjenner lite med teng på at hun driver å pakker til reise, men intet nytt er godt nytt.... :-)

Vi krysser fingre fremover, dere ! Noen andre som kjenner noen tegn på at tanta er reiseklar, eller ???

Annonse

finnes det noen "last minute" til tanta mi? Du skjønner, hun er så ubestemmelig. Plutselig vil hun reise, for i det neste øyeblikk å sette seg på bakbeina igjen. Det er slitsom at hun alltid kommer på besøk uten at jeg er forberedt, og det helst når jeg er på jobb! Makan til frekk tante altså.

Når hun bare får bestemet seg hvilken dag hun vil reise denne uken, så send henne en billett!! Gjerne en enveis billett......

Både flygere og annet mannskap er overbetalt i dette selskapet - så her blir alle ønsker innfridd !

Ingen sjans for flystreik i så måte.

Eneste problemet er å få tanta på - det ansvaret tar ikke vi på oss - det må dere stå for selv( dessverre)

Men hjertelig velkommen til et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...