babycall Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Lurer fælt på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Heisann, jeg har vert her å svart på andre innlegg, men har ikke lagt innlegg om meg selv. Så her skal du få litt oppdatering:) Jeg er i dag 11+1. Jeg sluttet å blø i uke 8. Men så begynnte jeg i uke 10, men det varte berre en dag. Så nå ser det endelig ut til å gå bedre. Skal på UL om 2 uker, viss hjertet slår da, så skal jeg begynne å slappe av. Men foreløbig så ser alt bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycall Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei!! Kjempekoselig å lese at ting står bra til! Dette kommer til å gå bra fremover skal du se. Det med blødninger i svangerskapet er såpass vanlig at gynekologer betegner det som normalt. Morkakens plassering skal visst ha noe å si har jeg hørt, skjøre slimhinner hører i hvertfall med svangerskapshormonene våre og derav blødninger. Jeg husket at jeg var så redd for å miste at jeg måtte snakke med legen min om det. Han sa at i tillegg til blødninger skal du også kjenne noen riktig sterke kramper, for at jeg skulle bekymre meg. Nei Tryne, dette kommer til å gå bare bra nå. Du skal jo snart over på 2 tri, jo!!! Lykke til videre i svangerskapet og nyt sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Del Skrevet 14. juni 2006 ja jeg vet, å jeg gler meg til jeg skal over der, da er jeg ett steg videre:) Takk for oppmuntring. Ha en fin sommer du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå