Majamin Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Er det noen som har merket at babyen noen ganger får krampe aktige rykninger?? Eller vet noe om det? Synes det kjennes litt rart ut... normalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelBM *6.juli* Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Babyen vår har masse av disse "rykningene" og det er helt normalt for babyen bare hikker da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har det slik også. Magen ser helt merkelig ut når hun starter sin tecno dans. Jeg har også tenkt at det har med hikking å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majamin Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Det kjennes veldig annerledes ut enn når babyen hikker. Ikke rytmisk i det hele tatt, bare mer risting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #5 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har også merket det, akkurat som vibrering på en måte. Det er ikke hikking, men vet ikke hva det er. Sikker bare noen rykninger av en slag. Regner ikke med at det er noe alvorlig, men har ikke sjekket med jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå