Gå til innhold

Juni: smerter i ryggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I natt begynte jeg å ha noe forferdelige smerter i ryggen, med tak i underlivet. La meg i badekaret, det hjalp litt, men kom tilbake.

Har hatt det løpet av dagen også, men nå er det litt bedre.Ringte føden i sta og de mente noe var i gang. Noen som har opplevd det med begynner veer i ryggen også at det har dabbet av? Men kommet tilbake?

 

Håper på svar...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det slikt jeg også nå, hatt det slik siden i går ettermiddag. Hadde til igår bare kjent smerter i nedre mage ved sterke kynnere...men igår tok det tak i ryggen og nedover lårene også. Men det har kommet og gått, og ikke noe er regelmessig her. de stopper opp og holder seg vekke i timesvis og så kommer det tilbake og varer i 2-3 timer.

Nå har jeg ikke kjent noe siden 11-12 tiden idag, men merker at det begynner å ta tak i ryggen igjen nå.

Tenker det er falsker rier som kommer og går for de er ganske vonde og varer også i ca en time når de først kommer.

 

Jeg håper jeg slipper å gå slik allfor lenge før fødselen begynner, slitsomt å ha det slikt...

 

Har termin neste fredag:-)

 

Ville bare si at du ikke er alene om å ha det slikt, beklager at jeg ikke har tidligere erfaringer å komme med så jeg håper noen andre ser dette og kan svare bedre enn meg.

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke svare bedre, men har hatt det sånn lenge.

Har hatt falske rier i over 2 mnd...og dei er vonde.

Den siste uken har dei gått bak i ryggen også, men ikke nedover.

Dei er korte , ca 10 sek...men så harde at jeg stivner i kroppen.

Dei er heller ikke regelmessig...så jeg rekner med det er falske rier.

 

Har 2 barn fra før, men da slapp jeg disse kynnerene.

Må si det er stor forskjell på å gå gravid med og uten kynnere.

Blir nesten utslitt før fødsel.

På den andre side gleder jeg meg til fødselen setter i gang, og får slutt på dette tullet...

 

Vi er vel snart ferdige..heldigvis..

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...