Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Lillemann på 15 mnd har den siste uken bæsjet hver gang han er i badet! Blir så frustrert - er det noen som har opplevd det samme? Hva gjør man? Mener selvfølgelig ikke når det skjer - men er det noen måte å bryte vanen på - eller skal man bare vente til det går over?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det har jeg faktisk aldri opplevd... Hva med å sette ham på do før du putter ham i badet...?
ApriIbaby Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Har han spsit rett før badet kanskje? Min på 14 mnd bæsjer ofte i løpet av 10 min etter mat....så hvis du bader han etter mat så kanskje det er pga av maten og ikke vannet? De er vel ikke helt bevisst denne bæsjingen før nærmere 2 år?
gullskattmamma Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Poden min har også bæsjet i badevannet de siste gangene vi har badet han. Han bruker aldri å bæsje ellers etter kveldsmaten, så synes det er rart at han absolutt skal bæsje de gangene vi bader han. Kanskje det er avslappende å bade, og derfor kommer det lettere ut? Vi har i allefall begynt å dusje han i stedet, bæsjer ikke i dusjen. Så får vi se om det kommer noe neste gang vi bader:-) Han har ikke badet på 2 uker nå, bare dusjet, så er spent på å se om vi har klart å bryte vanen.
Tarzanmamma! Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Min lille pode bæsja en stund i badet han også. Jeg begynte å tenke på at det kanskje var for nært opp i kveldsmaten, så jeg lot han få krabbe/gå litt etter maten. Og da gjorde han fra seg før badet. Det var bare en periode. Nå har han andre bæsjevaner, he,he. Han er 15mnd han også!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Takk for svar! Skal prøve med dusjing. I dag bæsjet han faktisk ikke i badet. Tror ikke det er fordi nært opp til måltid, men skal tenke på det også. I går hadde jeg to tette bæsjebleier - og tenkte - trygt å bade, men nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå