Gå til innhold

Er det noen som har kontakt med "Eventyr-Erin" og Fio her inne??

Anbefalte innlegg

Erin, Fiolilja(Fio),snøfilla, Bula og HMS er de jentene jeg ble først kjent med her inne:-) Både Erin og Fio har blitt mamma, og er sikkert ikke her inne lenger...Men jeg skulle så gjerne ha fått fortalt dem at jeg endelig har fått se "det blå krysset":-)) Så jeg tenkte kanskje det var noen som hadde dem på msn, eller noe...?? Er ikke så sikkert de husker meg da, men...

Det er så rart..Jeg har aldri møtt jentene bak nickene, men likevell er det mennesker jeg aldri kommer til å glemme.

Huff, blir helt sentimental jeg;-)

Fortsetter under...

Jeg husker nå deg !!!

Jeg har kontakt med Fio da innimellom. Hun er travelt opptatt som mamma for tiden, hehe

Du kan jo legge ut et innlegg til henne , og så kan jeg videresende link til henne på mail? Vil ikke legge ut mailen hennes her.

Dersom du tror en slik nyhet slipper unna meg, så tror du feil! *flirer godt for seg selv* ;oD Jeg er stadig innom her og ser etter "gamle, kjente". Og jeg fikk med meg den store nyheten din, ja!

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!! :oD

Fikk bare ikke skrevet noe da jeg leste innlegget ditt, for det var selvsagt en liten en som trengte meg... Dersom du fortsatt er her inne, så kommer jeg nok til å følge med deg. Hvis ikke så går det jo ann å utveksle msn-adresser, vet du ;o)

Håper du får et strålende svangerskap! Gled deg - det er så innmari spennende alt sammen! :oD *nikker iherdig og tror det vises gjennom pc-skjermen*

Klem fra meg!

Heeeeeeeei Erin!! Sååå koselig å finne svar fra deg selv her da!

Jeg husker så godt innlegget ditt da du ble gravid, skjønner du.

Og jeg husker jeg skrev at jeg gledet meg til å kunne si det samme til deg:-)

Og tenk at jeg kan det nå!

Enda er det heeelt ufattelig, og veeeldig skremmende...

Men jeg har tenkt å prøve å følge det rådet jeg pleier å gi til alle nygraverte her inne: Leve i nuet, og tenk på at akkurat idag er jeg faktisk gravid:-) Morgendagen får jeg ta i morgen.

Kos deg med lillegutt Erin!

Klemmmmm

• 2 uker senere...

Hei Mollami...

Klart jeg husker deg :) Så fantastisk flott at du har sett det blå krysset - det er helt ubeskrivelig!!! Jeg ønsker deg all lykke fremover, og kose deg masse med voksende mage.

Som du selv skriver, har jeg blitt mamma. Ei nydelig lita jente, som nå er snart fem måneder gammel. Gud, som tiden flyyyyr.....

Du vet sikkert også at HMS er gravid? Vi har jo kontakt pr sms og MSN. Det er kanskje du også? Så dersom vi alle tre er logget på samtidig en gang, kan vi jo chattes på MSN via HMS... (nå ble det jammen mye forkortelser her gitt...) Hihi

Jeg har hatt store trøbler med å komme inn på disse sidene, derfor har jeg vært helt fraværende en lang stund. Det er altså ikke bare fordi jeg har blitt mamma, og surrer rundt i min egen puppe-amme-tåke-verden. Men jeg fikk ikke til å endre de personlige opplysningene. Det ble liksom så teit å se at jeg plutselig var 47 uker på vei (jeg er da ingen elefant, for pokker!) Så jeg sa opp hele "abonnementet" mitt her. Og da skal du se det er vanskelig å komme inn igjen... *fnyyys*

Så nicket mitt er litt annerledes nå - men jeg er fortsatt gode gamle FIO

Men nå har det altså ordnet seg, og jeg kommer nok innom i ny og ne for å titte....

Nok en gang; jeg er utrolig glad på dine vegne!!!!! All lykke til deg og magen.

Mange mange varme klemmer

Annonse

Åååå, så kos å se at du har svart meg Fio!!! Har lillemor virkelig blitt fem mnd??!! Det er helt utrolig, ja! Hvordan er det med bekkenet da? Ble det godt igjen, eller?

Joda, HMS har jeg god kontakt med utenom bim også, så jeg vet meget godt om lille-frøet:-)

Håper å se deg mer her inne, Fio! Ha en riktig fin sommer:-)

Klemmm fra

• 2 uker senere...

Hei igjen, Mollami :o)

Ja, tenk... lillemor har blitt fem måneder og hun er veldig stor. Hun har ikke tid til å være baby, men skal opp og frem. Ikke sitte stille på mammas fang, ikke ligge rolig, men det må skje noe *fnis*... Men det er nok et sunnhetstegn :o)

Bekkenet mitt er ikke bra enda. Jeg sliter med å sitte lenge, gå lenge og det er ofte vondt å ligge på rygg. Og ha sex er fortsatt et "ikke-tema", for da blir jeg nesten sengeliggende neste dag :o(

Har prøvd akupunktur og kiroprator, men det hjelper ikke... Mulig jeg må gå videre, dvs ta røntgen eller noe. Jeg falt jo også stygt bare en uke etter fødselen, så det kan hende at noe skjedde da...? Men jeg får se.

Gruer meg litt til å gå til legen min også, for han ga meg følgende beskjed da jeg var gravid og stabbet meg inn på krykker; "du trenger ikke komme hit og klage over bekkenet. Du har sittet på kontoret mitt og grått flere ganger fordi du ikke kan bli gravid. Så nå bør du bare være glad for at du endelig er det..."

Men fortell..... hvordan går det med deg?? Er du kvalm? Trøtt? Hvor langt er du på vei?? Jeg har ikke fått med meg noenting av det som har skjedd med deg........

Klem på klem

Nei og nei, Fio... Enda så mye vi har snakket sammen og så har jeg ikke surra meg til å fortelle noen verdens ting om Mollami's mirakel! Makan! hihi.. Jaja, får skrive det på konto'n over en smule oppskjørtethet over mitt eget mirakel.. Håper hun svarer deg, da, ellers så får jeg oppdatere deg en dag. :-))) Har forresten ikke sett henne online på en stund, så kan jo hende hun er på en ørliten ferietur.

Heisann Fio og HMS:-)

Stemmer at jeg har vært på en ørliten ferietur, ja HMS:-)

Jeg kjørte hjem tanteungene jeg har hatt på lån i ei uke, og ble likegodt noen dager. Godt med en luftetur:-)

Så kos å komme inn hit og se at du hadde skrevet litt til meg igjen, Fio!

Høres skikkelig vondt ut dette med bekkenet. Huff, man blir jo helt utafor når ikke kroppen lystrer! Håper det "faller på plass" igjen, og at du får det bedre.

I dag er jeg sannelig kommet til 8+3... og det er fremdeles helt uvirkelig. Var på UL for en uke siden, og fikk det lille hjertet banke så fort og vakkert. En cm, og så skjør.. HMS sa i en sms til meg at det er rart at det er plass til et hjerte i en cm,

og det har hun jammen rett i:-))

Formen er fin. Litt kviser, voldsom apetitt og litt stikkinger der nede, er alt jeg har merket av dette her.

Håper du titter innom igjen, og ser at jeg har svart deg:-)

Klemmer til dere begge:-))

Hei igjen....

så du har kommet "et stykke på vei"?! Så godt!! Jeg husker godt hvordan det føltes å runde nye uker, og å telle dager frem til den magiske 12. uke. Det er rart hvor lange de ukene der er... De neste månedene bare flyr avgårde til sammenligning :o) Så du kan bare glede deg! Og hva gjør vel litt kviser? Det kan ses på som et tegn på at du fortsatt er i puberteten det... *fniiis*

Dersom du føler for det, kan du jo lagre min msn: [email protected]. (Jeg tar sjansen og legger den her jeg....) Så kan vi prates mer i et annet forum?

Ha en fantastisk sommertid, nyt hver eneste dag - jeg unner deg den voksende magen, det er et stoooort mirakel :o)

klem på klem på klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...