Gå til innhold

Flere trøttinger her?


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 6 og jeg er sååååååå trøtt og sliten når kvelden og etermmiddagen kommer! Kvalmen har ikke slått til for fullt, bare litt uggen nå og da men du verden så sliten og tafatt en blir hehe!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvalmen har ikke begynt hos meg heller, men jeg er kjempetrøtt og sliten hele tiden... Gikk særiøst å la meg klokken åtte i går kveld ( samtidig som lille tulla mi), og sov jammen meg helt til klokken seks i morrest når vekkeklokka ringte... kunne godt ha sovet lengre også.... Gleder meg til å få litt energi tilbake altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får bare finne oss et sted i sola og sove oss gjennom sommeren : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oogså utrolig sliten. hadde håpet å slippe det denne gangen, men neeeeida. måtte bare legge meg nedpå i dag og sov i rundt tre timer. heldigvis sov vesla i det minste deler av tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i uke 6 - utrolig trøtt. Prøver å lese til eksamen om dagen, men det er ikke lett! Har ikke vært så mye kvalm jeg heller, men ha super luktesans - veldig plagsomt på lesesalen: stinker svette, parfyme etc. til jeg blir smågal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja da er vi to. Jeg legger med nedpå opptil 3 ganger i løpet av dagen og om kvelden er jeg like skutt. Enda jeg ikke gjør noenting på dagen, bare slapper av i solen. Er blitt sykemeldt pga trøttheten.

Begynner på min 6 uke på fredag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå ja da! (gjesp) er så trøtt heletiden jeg også... blir sliten av ingenting og! aldri hatt så stort søvnbehov som jeg har nå... føles rart, vanskelig å vekke meg også.. hehe... men ja.... vi får håpe at det går snart over! (gjesp )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7+3 idag, og er veeeeeeldig trøtt! Har ikke orket stå opp før kl. 10 frokost kl. 11 ligge på sofaen, lunsj kl. 14, så ligge på sofaen til mannen kommer hjem og lager middag til meg, men så på kvelden er jeg fin, klarer å gå en drøy times spasertur :-) Håper dette gir seg.. har hørt at uke 12 og etter denne blir alt bedre :-) Ikke kvalm i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 15 nå, og var veldig plaget med trøtthet.

Nå er det endelig bedre!

Har aldri vært kvalm, heldigvis!

 

Så da trenger dere bare å holde ut i noen uker til, før det gir seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, kjempetrøtt HELE tiden (bortsett fra i natt, jeg har ikke fått sove i natt....) Aner ikke hvor langt jeg er på vei dog.... Jeg er sykemeldt av andre grunner, og har endt opp med å sove en 8-9 timer om natten og så en 3-4 timer på dagen. Klarer simpelthen ikke å holde meg våken!!!Og så sliter jeg med kvalmen.. Har ikke klart å spise et skikkelig måltid på en uke, og jeg tør nesten ikke gå ut, fordi jeg bare brekker meg...

 

Men det gjør ingenting foreløpig! Tåler det, så lenge spiren holder seg på plass! ;)

 

Håper det går bedre med dere som har det værst...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...