Gå til innhold

Tegningsblødning og vonde kynnere...

Anbefalte innlegg

Hei, har i dag hatt tegingsblødning og vonde kynnere. Var på sjekk på føden og de sa at fødselen kan starte når som helst, men det kan også gå to uker! VIlle iallefall føde før termin fikk jeg beskjed om! Dette er skummelt, har jo fortsatt over en måned igjen til termin så dette kom brått på!!!

Fortsetter under...

Hei, da jeg var på føden i går sa jordmor at jeg ikke var i fødsel (hun kjente på livmorhalsen, og den var lukket), men at fødsel kan starte når som helst. Det kan allikevel gå mange dager før det skjer noe. Har heldigvis sovet i natt, og nå kjennes det ut som om magen har roet seg med svakere og færre kynnere. Men regner med at dette sikkert kommer til å variere.... Må bare smøre meg med tolmodighet og vente. Det er jo tidlig enda og babyen har jo bare godt av å få modnes litt til inni magen. Allikevel så får jeg lyst til at det skal skje noe snart når jeg først har blitt forberedt på det...

Hei

hadde tegningsblødning for et par dager siden + slimpropp gått sannsynligvis, men ikke tegn til fødsel enda. Har noen milde mensmurringer av og til, men stort sett rolig.....

Venter spent, men kan risikere å vente en stund til sa jordmor.

Har termin i slutten av juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...