Gå til innhold

Stikker det oppi...


Chimera

Anbefalte innlegg

... frøkna til dere nå?

Jeg blir gal.

Virker som junior graver hodet skikkelig ned nå og det stikker..

Husker sist gang så begynte det å stikke rett før litja ble født.

22 dager igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det også begynt å stikke nedi madammen de siste dagene gett.....Men jeg innbiller meg det er fordi hodet fester seg jeg da....Kan godt vente litt med fødselen jeg ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA, masse! Skikkelig ubehagelig, men modning er det jo, og det er bra. selv om jeg har 42 dager igjen! Plaget med en del menssmerter sammen med kynnerne også. Men sånn er det vel å være gravid gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikker på hva dere mener med stkking, men jeg har utrolig vondt i magen, nedre del. Men det er mest fordii ho er så utrolig aktiv tror jeg. Er det det dere mener?Har termin 23 juli så det er jo litt til det,Men det kjennes ut som om det kommer en hånd ut for å hilse på når som helst her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Ja! :) Det stikker MYE.. hehe.. Har gjort det i mange uker og bare blitt mer og mer. Men det er jo tegn på modning og helt normalt når termin nermer seg så får bare se positivt på det, selv om det er utrolig ubehagelig til tider. må nesten kjenne etter om han har stikki ut en arm.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjente stikking første gangen i dag jeg. Har hatt tegningsblødning hver dag siden onsdag. Så det er ihvertfall noe som skjer nedi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...