Gå til innhold

Dere som skal ha nummer to eller tre ( eller fire eller fem) :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor tidlig begynte magen å vises på dere andre gangen? Har hørt fra mange at den vises tidligere, særlig hvis det ikke er så veldig lenge siden forrige gang.... vi skulle jo prøve å holde dette hemmelig så lenge som mulig, men synes jammen meg at jeg har fått mage allerede...... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går inn i uke 7 imorgen og jeg har fått oppblåst fleske mage hehe.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. stemmer visst det.. er 8 veker på vei, og som andre her beskriver magene, er det ein oppblåst fleskemage ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har begynt å få mage... Er 6+3 i dag. Oppblåst og fleskete må det vel være, for det er jo ikke noe baby som er årsaken enda. Hvordan holde dette hemmelig? Heldigvis er jeg sykemeldt, og så skal jeg ha ferie, så når jeg er tilbake på jobb så er jeg såpass langt at jeg kan fortelle det. Familie og venner får vi bare si det til nå etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i "klubben" her... Er 9+6 i dag og måtte handle de første mammaklærne forrige helg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å vises brukbart rundt uke 8 hos meg og ja. Var nok mest oppblåst... men nå i uke 12 er det IKKENO tvil om at jeg er på tjukken nei :) Fin (men fremdeles bittelitt fleskete) bulemage som jeg mer enn gjerne viser fram!!! Og siden jeg venter nr 2 så har jeg liksom "unnskyldning" for at den er kommet så tidlig og, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter nr. 2. Er i uke 10 (eller 11 i følge ul på torsdag), og jeg har en stordiger fleskemage! ;-) Får ikke på meg buksene lengre, så takk gud for at det er godt å varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har reddet dagen min i hvert fall - jeg har vært såpass kvalm og at jeg ikke takler noe som strammer over magen. Dessuten - hvorfor skjule denne fantastiske tilstanden?!? Vis den fram!!! hihi :)

 

ps: de har faktisk en del fine gravide-topper også - mye mer enn sist jeg var gravid for tre år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da får jeg løpe dit til uken! ;-)

 

Jeg er også veldig kvalm, hele døgnet, så det er ikke godt med noe som strammer! -Klarer heller ikke ha på BH! Hehe (litt skjør tror jeg!)

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha det skulle tatt seg ut om jeg skulle droppa bh'n! Ser for meg min smånette E/F-cup slenge rundt i fri dressur.... trukke det! hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+1 i dag og har tydelig kul på magen! Prøver å dekke over den, siden det skal være hemmelig enda.

 

Bare mine foreldre som vet det og i går spurte moren min meg: "hvor lenge har dere tenkt til å holde dette hemmelig? Det synes - så tror nok dere må fortelle det snart!"

 

Har en datter fra før som blir 2 år i sommer...så det er ikke så lenge siden sist. Magen vet vel hva den skal....!! Koselig med mage da, men redd jeg kommer til å bli en kjempe ballong når magen kommer så tidlig!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente fra før og var gravid i vinter, men mistet i uke 8. Allerede rundt uke 5-6 ble jeg veldig oppblåst og "spent" i magen, med flesket hengende utenpå... Hehe....

Merker ingenting enda, er bare 4+4 da.Men er heller ikke noe særlig kvalm, så er litt bekymret for ma....... Eller det bare er en gutt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 13 nå og har begynt med mammaklær, har fortsatt ei bukse jeg få rpå meg men det er så ekkelt å ha noe over magen... :( for 3 år siden viste det først i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...