glad_jenta Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Flere som lar barna ligge i badekaret å plaske? har gjort det siden han var 2 mnd. er 3 mnd nå. han elsker det.Anbefales for de som ikke har prøvd det,prøv det!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Bader gullet i badekar ja. Er vel mange som gjør det? Du holder han vel? Må bare spørre....hehe.
glad_jenta Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2006 hvorfor må du bare spørre om det? Nei jeg holder han ikke,har bare litt vann så han ligger der uten at vi holder i.men vi sitter ved siden av å følger med hele tiden.
go`mor Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg lar lillegutt ligge å plaske på magen helt alene. Men nå har han jo blitt 7mnd da. Han har gjordt det siden han var 6mnd ca. Hadde ikke badekar før det. Han stor koser seg, i vanne med badelekene sine, sitter alltid ved siden av og passer på da:-)
glad_jenta Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2006 min er 3 mnd å ligger på ryggen enda da:) har ligget alene siden han var 2 mnd. ble bare så provosert av hun som skrev at "du holder han vel" mersom at alt annet er galt. Han plasker som en gal gutten min,artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå