Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jenta mi elsker og bade,og jeg synes det er en fin måte og avslutte dagen på..Bruker alltid lang tid på stellet,stell skal være en kosetid synes jeg(= Hun er nå rett over 5 mnd.. Bruker selvfølgelig ikke såpe hver gang.. Er ikke dette bra for barna? Takk for svar
Medium fikk guttebass Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Så lenge hun ikke får tørr hud, kan du godt bade henne hver dag. Bruk gjerne litt babyolje i vannet. )
*ale* Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg gjorde det, men det endte med at hun fikk kjempetørr hud, på tross av olje å sånn. Måtte bare begrense det, selv om hun elsket å bade... Men tror jeg brukte såpe litt for ofte kanskje....
glad_jenta Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Bader min kjære sønn hver kveld jeg ja.Han elsker det:)
fox`y Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Poden her bader hver kveld,går fint d.ble tørr av oljer men etter jeg gikk over t laktasyd gikk d helt supert..koser seg masse han=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå