Gå til innhold

Hva synes dere om dagmamma (samme som skravlesiden)?

Anbefalte innlegg

Vi har ikke fått barnehageplass til jenta vår,og jeg vurdere nå dagmamma..Jeg kjenner ingen som er dagmamma,og har heller ingen kjente som vet om noen..

Hvordan går dere frem?

Jeg tørr jo ikke å gi henne fra meg til hvem som helst,vet jo aldri hva slags personer de kan gi seg ut for og være..

Jeg skal snakke med tanta mi hun går hjemme med to barn,spørr om hun er interesert,håper det.Da vet jeg at hun har det godt,og er trygg(=

Fortsetter under...

Forstår deg godt der! Du skal jo kunne slappe av når du er borte fra barnet ditt. Hør med tanten din du, og om ikke hun har mulighet så må du vel nesten ta en dagmamma. Du kan jo legge inn på Finn.no om ledig stilling som dagmamma. Da kan du skrive alt du ser etter og betaling og sånt. Derifra ber du de intresserte skrive en søknad.

Når du finner en du liker så har du en sånn innkjøring som barnehagen har, på den måten at du besøker dagmammaen mange ganger til du ser at jenta di begynner å bli trygg. Du vil nok fort merke om hun misstrives hos dagmammen.

Vi møtte med en dagmamma (som vi hadde brukt hadde vi ikke plutselig fått bhg-plass), vi møtte hos henne mens de andre barna var der (utrolig fin tone med barna! barna lekte fint sammen), lang erfaring, og en hel søskenrekke hadde gått hos henne (lillebror var der nå). Det holdt egentlig for oss...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...