Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Mannen måtte levere ny sædprøve. den var noenlunde samme som sist. antallet har gått bittelitt opp men han har nedsatt kvalitet:( samtidig som jeg fikk beskjed om at jeg hadde pcos men heldigvis ikke utpreget. disse faktorene kunne gjøre til at vi måtte streve for å få barn på egenhånd. så hun ville søke oss rett inn på ivf. da hun trodde vi hadde store sjanser der. Vi sa ja til å bli satt opp på venteliste og da ble vi lovet å være i gang før jul:) akkurat nå synes jeg at det ikke var så lenge til. hun nevnte også en kikkehullsoperasjon hos meg, men da ble ivf utsatt enda 4 mnd. dette skulle vi tenke på utover. Mens vi venter på ivf fikk vi nye 3 dobble pergokurer! kanskje det lykkes! Satser på det. Så nå skal jeg prøve å gå ned et 2-3 kg til i vekt og mannen skal spise sink. så blir det pergo om en mnd. noen som har et merke med sink tabl å anb.? beklager at det ble så langt, men godt å få letta hjerte:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5354493-da-har-vi-v%C3%A6rt-hos-gyn-til-utredning-igjen-blanda-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå