Gå til innhold

lille_vb..


Gjest

Anbefalte innlegg

håper alt går bra med deg ,og at lille spiret klamrer seg fast. grunnen til at jeg skriver her til deg, er at jeg måtte smile litt tross i all elendigheta.. jeg har samme prob som deg, når det gjelder blodprøver.. takkler ikke den plassen de tar fra.. kjenner jeg blir svak av bare tanken.. hehe... trodde jeg var den eneste som hadde det slikt. og har vært flau bestandig!!

 

skal krysse både fingre og tær for deg masse go klemmer!!

 

<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha, håper virkelig det jeg å...

Men huff ja jeg har helt angst for den plassen.. faktisk flere steder... over pulsåra på armen, der de tar blodprøve, bak kneet, bak ankelen, halsen, huff... Ser helt tragisk ut når jeg skal ta blodprøver og alle tror jeg er skikkelig redd for blodet eler at det skal være vond eller noe, så de sier alltid "det gjør ikke vondt, slapp av, mye enklere viss du bare roer deg nå!" GRR.. Flaut, og ingen forstår at det kan være noe galt med det stedet.. ;)

hehhe.. men lettet over å se at andre er like rare som meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håndleddet, og bak kneet.. hihi.. halsen og ankeln går sånn passe greit.. hehe.. jeg bruker bare å si at jeg har fobi mot blodprøver. ikke selve sprøyta men det å ta blodprøve. har fådd veldig mye forståelse faktisk, fordet om det er flaut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Så komisk å høre om noen andre.. :P

Da vi var små ertet alltid noen av venninene mine meg med å ta skikkelig på de områdene, og jeg fikk jo så å si panikk, vridde meg å så skikkelig psykopatisk ut.. ;) Så jeg måtte til slutt si at jeg hadde vokst fra det for at de skulle slutte helt... :P (men det har jeg da ikke)

Har du hatt det slik lenge eller?? :D Tror jeg har hatt det siden jeg var 10-11 eller noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...