Gå til innhold

NYGRAVIDE:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi slappet av og stresset ikke med tanke på at NÅ hadde jeg eggeløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gitt opp litt etter 13 pp og bestillt legetime for utredning. Skulle idag faktisk. Men det ble istede for sv.skaps kontroll. 5+5 idag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på din baby, ble spådd av ei seriøs jente der som kjente på seg at noe var i gjære veldig snart! Like etterpå dro vi til syden og da vi kom hjem visste jeg bare at jeg var gravid:)

 

Så kombinasjonen av at hun spådde det og det at tankene mine var en annen plass gjorde nok slik at vi fikk det til i vår 5. pp! For ikke å snakke om skjebnen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde prøvd i 18 pp , men hadde tenkt å vente til over sommerferien med å fortsette prøvingen. Pga jeg har lavt stoffskifte og ikke skikkelig regulert enda.

De forrige pp har jeg brukt el-tester og hatt sex på de riktige dagene, denne gangen hadde jeg litt panikk for å bli gravid så vi hadde bare sex en eneste gang, i god tid før eggløsningen trodde jeg... jeg hadde siste mens 2.mai og sex 9.mai, har alltid hatt lange sykluser (ca 5 uker)og el på dag 18-19 eller senere( aldri før).

Jeg ventet og ventet på mens, som aldri kom, så på dag 40 tok jeg en en test som viste klart og tydelig at jeg er gravid!

 

Mannen har tydeligvis elitesvømmere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite tips: Ikke stress, ta det me ro - det skjer når det skjer!

Vet at det ikke er lett, men det funket hvertfall for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ingenting anderledes den måneden det klaffet, plutselig bare satt spiren :o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for å ta en pause fram til høsten, eller ikke prøve oss ihjel i sommer da. Det som skjer det skjer tenkte vi:-) Og da slappet vi mer av, hadde omtrent ikke sex, men hadde det på EL dagen og 14 dager senere lyste krysset mot oss:-)

 

YES vi var gravide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde begynt å like/innstille meg på et godt liv som barnløs etter nesten 5 års prøving. Tror at jeg tenkte at nå er det kun opp til Vår Herre, for barn er jo en gave fra Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på utredning for barnløshet og slappet helt av. Fikk pergo av gyn og ventet på mensen slik at jeg kunne få starte. Da mensen ikke kom ante jeg uråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...