prysseluskan Skrevet 21. september 2006 #26 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes Fia er et søtt navn! Og jeg synes samtidig at folk kan begynne å være litt hyggelig med hverandre her inne. Du liker ikke navnet, og det er helt greit, men man trenger ikke slenge dritt av den grunn. At du tenker på det som et hundenavn betyr ikke at hl har noen hundeassosiasjoner til navnet, og hun gir vel pokker i om en med et spydig tastatur har det. Ups, der ble jeg visst litt ufin selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #27 Del Skrevet 21. september 2006 må bare tilføye: fint navn! jeg tenkte på fie til jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #28 Del Skrevet 22. september 2006 Har vært borti hester med navnene Odin, Isabel, Balder, Lukas og Mona, og bikkjene Tina, Turid, Bastian, Theo og Kaisa... Dette er alle navn som er brukt på mennesker, noen er relativt poppis, tilogmed! Så jeg ser ikke helt problemet med å bruke Fia Fia Margrete Fia Aurelie Fia Kristine Fia Marlene Fia Othilie Det var de jeg kom på i farten Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå