Gå til innhold

Huff for en svigerinne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min og typen planla å få barn og så ble hun gravid. Men når hun var gravid så skulle de plutselig ikke ha barnet likevel. Hun skyldte på allt fra penger(noe jeg vet d ikke er) til bil. Hadde det skjedd om ett par mnd så hadde det värt ok for da visste typen om han fikk beholde jobben eller ei. Jeg syntes det var veldig uansvarlig av de å planlegge og så ta abort, men sa att det fikk de jo bestemme selv. Forsökte å si att han får jo sikkert jobb igjen om d skulle väre sånn og at jeg var redd ho skulle angre seg. Forsökte å stötte ho d jeg kunne. Sa att uansett så var jeg her for ho.

Vel de tok abort. Jeg (som var gravid i uke ca32) fikk plutselig så utrolige smerter i magen en uke etter dette(ikke pga d) og dro til sykehuset på sjekk 2 dager etter hverandre. De fant ikke ut hva det var, men ikke noe m grav å gjöre sa de. Hadde vondt i 1,5 uker för det gikk over. Var veldig urolig for den lille. Hun ringte aldri.

Så traff vi de på en "familiefest" etter dette og ho og typen var så utrolig sure å sa ingenting. Jeg spurte når vi kom om hvordan d gikk og hun sa bare : BRA....

Fikk höre etterpå att ho var sur for att jeg ikke hadde ringt og spurt hvordan aborten hadde gått. Jeg tenkte att om hun ville prate hadde hun jo ringt. Jeg ringer jo ikke rett etter en abort og spör om d. Syntes ikke d passet seg jeg. Og på familiefesten skulle jeg sagt: Nå hvordan gikk aborten??

Jeg spurte jo hvordan d gikk. Ville ho prate om d kunne ho ringt. De valgte d jo selv. Ho ringte ikke når ho hörte att jeg var på sykehuset, og jeg var langt på vei og veldig urolig.

Ho er også sur på sin lille bror for de skal ha barn i desember. Synes de er for unge. (Over 20 begge to). De er mer modne enn ho i alle fall.

Har gjort allt for henne og prövd å väre snill og grei, men det er alltid noe feil.! Nå er det nok. Ingen av söskenene hennes orker henne heller. Ho juger også så utrolig mye. Synes d er synd d skal väre slik.. Nå tror jeg ikke ho dukker opp når vår lille blir födt heller og det gjör meg trist...

Måtte bare skrive av meg. Takk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...