Gå til innhold

Mysteriet med klønete gravide er løst!!!

Anbefalte innlegg

Min kjære samboer fant grunnen til at gravide er så klønete. Jeg har vert ekstrem i svangerskapet.. mister alt jeg tar i! I dag hadde jeg stekt rundstykker, hatt på rikelig med smør (som smeltet) og en skål med salat.

Rundstykkene sklei selvfølgelig av tallerken og landa med smørsiden ned! Siden magen er stor og bekkenet krangler, er det hans oppgave å ta opp alt som detter på gulvet :)

Da kom han på det geniale at grunnen til at de fleste gravide blir så klønete er at pappan skal lære segå tørke opp og rydde til minsten kommer :)

Fortsetter under...

Ja du det der har jeg lurt på. Driver å glipper ting hele tiden. Kan gå å bære et blad eller noe og så plutselig *klask* der ligger det. Kjenner ikke at jeg mister taket heller. Er det for noe a?

Og min må også plukke opp:))

Har ikke tenkt på at det kan være noen spesiell grunn til det, men jeg synes jeg mister ting lett i gulvet ja, eller i hvert fall synes det er ofte jeg må bøye meg for å hente noe. Merkelig. Eller er det kanskje ikke oftere jeg må ned på gulvet for å plukke opp noe, men at det er så kronglete å få det opp som gjør at det føles som om man stadig må ned på gulvet? På jobben har jeg en tendens til å bare sparke det under et bord eller lignende hvis det ikke er så farlig med det som falt ned. Orker ikke plukke det opp.

Godt der er flere i verden som opplever det slik!! Eg har begynt å lure på hva som går av meg, mister alt mulig! F.eks. nett i sted stod jeg og plantet tre potter med ulike krydderurter. Da jeg var ferdig og skulle bare vanne de mistet jeg alle tre i vasken! Var så oppgitt at jeg verken kunne le eller gråte...Stod og så på de noen minutter og trykket veksttorven sånn ca på plass igjen. Det vil jo vise seg hvor mange ulike sorter det blir i hver potte etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...