Gå til innhold

flere som er gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg... 10 uker i morgen! Junior er snart 11 mnd gammel, så da blir det 17-18 mnd mellom de to :o)

Er det flere der ute som kommer til å få to tette, eller har erfaring med to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke gravid, men etter denne mnd...viiiil jeg være det:)

Noen tips for å få det til å klaffe fort? Hat EL om fåå dager.

Forrige mnd hadde vi dagen før positiv EL-test og den dagen jeg fikk positiv test og dagen etter der. Altså tre dager. Burde kanskje hatt en dag til?

Gutten min blir 9 mnd til helgen. Så vil så gjerne at det klaffer. Har IKM 1.juli den dagen vi gifter oss...tenk å fått positiv test den dagen da:)

Gratulerer forresten med spiren, og nyt gravdiditeten og sommeren.

Skrevet

Grattis zoomer!!!!!! Så deg inne på tråden min :o)

Klem

Skrevet

Heisann!

Joda, jeg har termin i desember, og jenta mi er 11 mnd gammel. Så her blir det ca 16 mnd i mellom. Det skal bli utrolig gøy, men selvfølgelig har det jo sine utfordringer også. Jeg har flere venninner som har så tette barn, og alle de anbefaler det! :)

Skrevet

Ja, både jeg/storesøsteren min og mannen min/hans bror er "to tette", så vi ville gjerne ha det selv også :o)

Til du som spurte hvordan vi fikk det til... Brukte el-tester og tempet for å finne el. Hadde sex de to dagene jeg hadde positiv el-test og det var tydeligvis nok :o)

Skrevet

Takk for svar:) Da prøver jeg sex de to dagene pluss en til kanskje:)

Skal gå å ta en test nå(glemte i stad.

Skrevet

Gratulerer Zoomer:-)

Husker deg kjempegodt fra BIM, tror vi fikk ganske på likt:-)Jeg er ikke gravid igjen, men nå ble jeg nesten litt gira:-)Hvilken dato var det du fikk?

Skrevet

Junior ble født 25. juli (dagen etter igangsetting pga svangerskapsforgiftning), men terminen var 30. juli.

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg er gravid igjen, er 26 uker på vei, og Peter er 9 måneder, så her blir det ca. 12 mnd mellom..

Skrevet

oj, det var imponerende mamsen til Peter!!! I mitt tilfelle ville ikke det vært mulig ettersom det tok lengre tid for meg å få tilbake mensen :o)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg er også gravid igjen. Gullet er 9 mnd og jeg er 16 uker på vei, så her blir det ca 15 mnd mellom. ;-)

Skrevet

Er ikke gravid igjen (litt tidlig det:) ) minsten er 15 dager.

Men jeg har erfaring med tre tette.

Det er 18 mnd mellom de to første, og 15,5 mnd mellom mellomste og minste.

Det er kjempekos å ha de så tette, ser det på de to eldste at de har mye glede av hverandre.

Litt sjalu er han mellomste på han minste nå, men det må vi regne med. Men han koser mye med han lille da:)

Så jeg anbefaller tette på det sterkeste:)

Skrevet

Grattis så masse:D

er ikke smelt på tjukka igjen, men kunne nesten ønske! hihi..men må vente noen år nå;)

Skrevet

Ja!! Oppdaget det for to dager siden, bitteliten er 8 mnd, og siden jeg ikke har hatt mensen aner jeg ikke hvor langt på vei...

Skrevet

Gratulerer!

Nei- jeg er ikke gravid men har nettopp fått nummer to og har 20 mnd mellom mine. Du burde glede deg, litt strevsomt til tider men aller mest er det fantastisk koselig :-D

Skrevet

Jeg fikk min første for 3 og en halv måned siden. Har veldig lyst på en til om ikke lenge, men må jeg få igjen mensen først? Eller har man eggløsning likevel? Har tenkt å vente til poden er 6 måneder med å prøve:)

Skrevet

Grattis!

Jeg har ei jente på 11,5 mnd og skal ha ny baby i midten av oktober! Ikke planlagt, men sånn går det når voksne mennesker skal hoppe av i svingen :-) Helt topp dette og gleder meg masse!

Lykke til alle sammen! Nå skal vi kose oss!

Skrevet

Jepp. Jenta mi er 9mnd (i dag) og jeg er 19uker på vei.

Da blir vi en familie på 7! Vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg. Heller nåkk litt mot det siste.

Skrevet

eggløsning kommer før mensen!!!! - det er derfor mensen kommer

Skrevet

må bare skrive et anonymt innlegg så siste som svarer ikke er "meg" - siden tittelen er som den er- jeg er IKKE gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...