Gå til innhold

cb digital/vanlig cb

Anbefalte innlegg

åååååååhh var akkurat inne på hjemmesiden til cb og fant ut at man ikke kan teste med cb digital før ikm!! Har hele tiden trodd at de var like, men den kan man altså ikke teste med 3 dager før ikm.. og jeg som bare har cb digital liggende!! Da må jeg jo vente enda lenger!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5353657-cb-digitalvanlig-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en digital fra cb som du kan teste med 3 dager før ikm.. Jeg fikk den i posten i dag.. ;-) Bestillte den på billigetester.. (Vet ikke om det er helt riktig)

Men er ikke mer enn 52% sjanse for at du tester positivt 3 dager før.. Så er vel egentlig like greit å vente til ikm dagen.. :-)

Annonse

nei, det gjør ikke det... så rart da.. spesielt når det ikke står på nettsiden heller... i følge den er det bare den vanlige som er sånn.. tror du de har forandret noe på de, eller tror du min har de samme "egenskapene"? Testet nemlig ikke positiv før to dager etter ikm sist.. håper jeg slipper å vente enda lenger bare fordi jeg har digital!!

ok :) tusen takk :) synes det var lite logisk hvis de var forskjellige.. men jeg leste tidligere om ei som hadde kontaktet cb, og at de hadde sagt at den digitale trengte mer hcg. Får vel bare kjøpe nye hvis jeg ikke klarer vente og de blir negative! Men takk for hjelpa!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...