Graciegirl Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei alle sammen! Håper dere nyter fine sommerdager på hver deres kant. Etter to månender hvor følelsene har kjørt en del berg og dalbane er vi klare for et nytt forsøk. Første gang endte det med MA i uke 9/10 - og jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Er det andre der ute som begynner å prøve igjen etter MA? Hvordan har dere det? Selv er jeg veldig klar - både fysisk og psykisk. Samtidig er jeg litt redd for at det skal gå galt igjen + jeg klarer ikke alltid å la være å tenke på hvor langt på vei jeg egentlig skulle ha vært. Prøver å tenke positivt - dette skal både gå og gå bra! Lykke til - alle sammen. Kanskje vi kan støtte hverandre underveis! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5353490-andre-som-pr%C3%B8ver-n%C3%A5-etter-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg hadde ikke en MA, men en SA i uke 8 og har valgt å prøve igjen med en gang! Håper på å bli gravid fort igjen, men er selfølgelig redd for at det samme skal skje igjen... spesielt når noen sier det er større sansynlighet for å miste når man ikke venter.. Jeg velger imidlertid å tro på de som sier man bare skal prøve igjen med en gang og håper at det kommer til å gå bra neste gang. Jeg tror at dersom kroppen min ikke er klar for å bli gravid igjen, så kommer jeg ikke til å bli det... Jeg vet immidlertid at jeg kommer til å være redd for å miste igjen dersom jeg blir gravid igjen, og for meg vil den magiske uken være 8.. i tillegg til 12.. Ønsker deg masse lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5353490-andre-som-pr%C3%B8ver-n%C3%A5-etter-ma/#findComment-5353561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå