liljan Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hvor mye forlanger dere at pappaene skal gjøre i huset når de har perm. .? Mener dere at de må gjøre litt eller alt dere gjorde når dere gikk hjemme?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Når han er hjemme gjør han omtrent det jeg gjorde da jeg var hjemme. Bortsett fra matlaging, vi vil helst ikke bli matforgiftet noen av oss. Litt annerledes blir det uansett for vi har en tradisjonell arbeidsfordeling og jeg måker ikke mer snø fordi han har pappaperm Men han vil ta seg av oppvask, handling og daglig rydding. Ellers fortsetter fordelingen som før.
MintCondition Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Regner da med at han gjør de samme tingene som jeg gjør nå? Rydde-vaske-lage-mat-vaske-klær...(i tillegg til stell og lek og kos med jentungen såklart
Sjokoholikern Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Vi tar min ferie i hans permisjon, og så drar vi til oslo, så det blir ikke aktuelt at jeg er i jobb mens han går hjemme =) Men joda, han må jo gjøre det dama pleier å gjøre nå han går hjemme synes nå jeg... vi er veldig flinke til å dele på støvsuging, oppvask og slikt fra før, mens klesvasken vil jeg helst ta selv uansett så ikke hvitvasken plutselig blir lyseblå... også elsker jeg å lage mat, så det får han ikke ta fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå