Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dere fornøyd med sånn som det er eller skulle dere helst hatt det sånn som andre forum at man kan se bilde og signatur til de ulike brukerne?? Jeg er egentlig fornøyd med sånn som det er her, men litt kipt er det jo at man ikke kan ha bilder i trådene. Men bim er uansett det beste forumet da syns jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5353211-hva-syns-dere-ang-bim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er mye bedre sånn som det er på snart gravid (er det kanskje på flere?) der man kan legge ut tickers og linker i signaturen :) Synes det er morro og kunne følge med! Liker i tillegg muligheten for å sende private meldinger. Det dumme er at det ikke er så mange som vanker på de siden som på bim... og at du ikke kan være anonym hvis du ønsker det.. det siste kan jo fosåvidt være positivt også! :)

ja :) Synes også det er genialt at det kommer opp dersom noen har svart på et linnlegg du har svart på! Er jo mange ganger noen spør om noe man har svart, men hvis man svarer på mange innlegg er det litt vanskelig å følge med! Men for meg er det "viktigere" at det er mange hær :) Vanker forsåvidt inne på SG jeg og da..

Annonse

Jeg liker meg bedre her jeg da. Synes det er helt greit uten det andre stasjet - oversiktlig.

Synes dessuten at det går så tregt på noen av de andre stedene. Iallfall på min maskin kan jeg måtte sitte å vente på at ei side skal komme opp, mens her inne trenger jeg det aldri.

Derfor er jeg stort sett her :-)

Jeg er absolutt mest fornøyd med BIM - syns det andre blir veldig rotete og uoversiktlig. Men det kan jo være en vanesak.

Også syns jeg det er greit at man ikke deler inn brukerne i "Super", "junior" etc etc alt ettersom hvor mange innlegg man har. Det er liksom med på å skape en "hard kjerne", og høyere terskel for å tørre å spørre om ting.. syns det er best at vi stiller på "lik" linje, på en måte :o)

Annonse

Jeg synes de andre sidene er fryktelig rotete når de har alt det stæsjet. Man må liksom "lete" så lenge for å finne det som er skrevet som svar, det blir så mye luft i mellom hvert svar. Og trådene blir unødvendig lange med alt stæsjet, så det blir så mye scrolling.

Nei, jeg liker meg absolutt best her og på db.

Og slik som det er på babyverden med supermedlem, junior og sånn, det gjør at det virker fryktelig "klikkete".

JEg tør nesten ikke svare på en tråd der det bare er supermedlemmer som har svart, for føler automatisk da at det er en "privat" tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...