Gå til innhold

Kynnere i uke 17?

Tjatjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei!

Jeg har en pode fra før, og er også i uke 17 nå. For første gang i dette svangerskapet, har jeg fått kynnere i dag. Jeg er helt sikker på at det er det! Må si jeg synes det var veldig tidlig, og liker det ikke helt! Ble littegrann lettet når jeg så at også du har det! Noen som vet om det er vanlig med kynnere så tidlig?

Hei der!

Det er nok helt sikkert kynnere du har.....kan være ganske ubehagelige til tider,spesielt når magen blir større. Selv har jeg hatt kynnere hele veien.....ihvertfall fra uke 7-8. Men som det er sagt her så er det ikke farlig så lenge de ikke blir vondere og kommer mer regelmessig. Har hatt kynnere i mine to andre svangerskap også.....er visst bare slik at noen kvinner får det tidlig. Men du merker kanskje at det kan komme ved anstrengelse også?

Takk for tilbakemeldingene! Godt det ikke bare er meg som kjenner det. I dag har jeg faktisk ikke kjent noe enda. Men det går jo litt opp og ned da. I dag er det i stedenfor hjertebanken som herjer!

Jeg kjenner det som regel på kveldene .....og da er jeg jo som regel litt sliten etter jobben =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...