Gå til innhold

hvilket kjønn har barnet mitt.

Anbefalte innlegg

var på ultralyd i uke 19 men de kunne ikke se hva det var,er nyrsjerrig og trenger ett stalltips. Har ikke hatt noen plager i svangerskapet.Er i uke 30 nå. Ikke kvalme,ikke sure oppstøt,rolige spark fra babyen.Kun magen som vokser og hjerteslagene har variert fra 130-146 ved siste kontroll.Noen som tipper?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352979-hvilket-kj%C3%B8nn-har-barnet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke stripe i det hele tatt-mener jeg kjente det på høyre side første gangen.Gubben mener det er gutt i og med jeg ikke er kvalm fordi jenter lager kvalme hele livet...he he. Gjett om han ønsker seg gutt a.. He he.Håper jente je da.

Annonse

Høres ut som meg og jeg venter jente, etter 3D ul. Hjerteslagene ligger mellom 130 - 145, jeg har ikke vært dårlig, bortsett fra trøtt og litt bekkenløsning mot slutten.

Mye vann i kroppen har jeg, og stripe på magen da. Jeg har heller ikke sure oppstøt, og baby er veldig rolig og snill.

Ellers så "stjeler moren kvinnens skjønnhet" og det kan jeg skrive under på. Jeg ser ikke ut med alt vannet i kroppen, men andre sier de kun kan se jeg har lagt på meg på magen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...