Tirilille Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Lillebror har nå strevd i over en mnd med virus med utslett og sår i munnen, tannfrembrudd og nå kommer jammen meg en forkjølelse med hoste på toppen av ett nytt tannfrembrudd. Kan ikke ligge og leke på gulvet, sover dårlig og hyler og skriker hele tiden. Jammen blir man frustrert når det går i ett med tenner og sykdom. Min blide baby er bare borte, tilbake er denne skrikerungen. Dønn sliten i armene, for han skal ikke sitte i fanget, bare hoppe og hoppe og hoppe. Dette var bare litt frustrasjon, for nå er mamma'n litt lei og ser ikke enden på tenner og sykdom.... :-( Og alt som liksom skal bli så mye bedre etter 6 mnd, jobben sa jeg smør!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Skaff deg bæresele og hoppehuske eller no sånt? Eller sånn vippestol som husker og har musikk:)
2 Gullunger Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Huff - høres slitsomt ut ja! Ikke noe gøy når de ikke er i form og sutrer hele dagen... da kan man litt små tullete etter hvert... Ønsker god bedring til lillebror og håper dere får en bedre dag imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå