amilde 11.06 Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 phh..der var EL perioden over. Og jeg kan legge slitsomme kvelder med baby-produksjon bak meg. har snart gullmedalje i p..ling!! nå venter jeg i spenning på IKM. Det blir noen lange dager. Har begynt å kjenne etter om det er noen symptomer. hmmm ømme bryst?? nei jo kanskje en liten anelse.. brystene mine kommer iallefall til å være ømme hvis jeg skal gå å klemme på dem i 12 dager. jeg har bestilt sydentur til tante..langtidsopphold på cuba i 9 måneder. håper hun slår til på tilbudet. send deres tanter også så kanskje de trives så godt at de holder seg borte en stund. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352821-n%C3%A5-er-det-bare-%C3%A5-vente-p%C3%A5-symptomene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg vet alt om å klemme på puppene fra el til ikm. Jeg tok meg selv i å sitte i åpent landskap på jobben og klemme...så pass på så du ikke gjør det i andres påsyn..he he. Puppen mine ble faktisk veldig ømme av klemminga også, men skjønner godt at du pøver å kjenne etter om det kan være noen symptomer. Jeg blir helt på styr jeg i lengsel og håp om at kanskje det er noe der. Sukk, hadde bare de 2 ukene fra el til ikm gått litt fortere.... Jeg tror de tanteturene våre er alt for skumle for våre tanter. Har faktisk begynt å lure på og sende mi på en liten Sverigetur jeg. Kanskje en busstur med guide eller noe slikt. Trygdt og godt og med svenske kjøttboller ol. Det skal selvfølgelig handles på Konsum og systemborlaget før de kommer hjem. Hun skal lures til å tro at dette bare er en liten helgatur slik at hun blir med...... Lykke til med ventinga fram til ikm. Du får overøse oss med dine symptomer fram mot den store dagen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352821-n%C3%A5-er-det-bare-%C3%A5-vente-p%C3%A5-symptomene/#findComment-5353275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå