Gå til innhold

NICKIE JEG VIL GJERNE AT DUPRØVER Å SPÅ MEG!

Anbefalte innlegg

Kjære Nickie..

Jeg leste et sted her inne at du netopp har begynt med dine egenskaper og kan se ting.. Jeg hadde satt veldig stor pris på om du kunne tenke deg å spå meg og prøve deg på meg og min fremtid,så gir jeg deg tilbake melding om det stemmer..Jeg har veldig lyst til det..Du hjelper meg og jeg hjelper deg:)

Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid,hvor mange barn jeg får,skjønn osv,men det viktigste jeg lurer på er når jeg kan regne med å bli gravid.

Jeg er født 08.04.84 og har vært samboer i 4 år..

Håper du ser denne,og har lyst til å spå meg..

På forhånd stor takk til deg og lykke til videre:)

klem fra meg

Fortsetter under...

Jeg får inn et barn som er rundt 9 måneder i juni-juli,. som jeg ser det ihvertfall.... da vil jeg ca tippe du blir gravid i desember. muligens også litt før, hvis det blir en varm vår.

Det ser ut som om det er en liten jente.. hun ser ut til å bli mørk i håret :-) veldig søt..

Det ser ut til at du ihvertfall får to. jeg klarer ikke se mer akkurat rundt tiden imellom dem, men det ser ut til å bli noen år imellom jenta og denne gutten :-) de ligner ikke så veldig mye på hverandre.

kan du fortelle hvilken hårfarge og øyenfarge du og samboeren din har?

Hei tusen,tusen takk for at du tok deg tid til meg,,det satt jeg stor pris på.virkelig.

Jeg er lys,lyst langt hår og blå øyne og samboerne min er lys med blå øyne og lyst hår.

Tror du jeg blir gravid i år?er det det du mente..detter er så spennedne at jeg sitter her å tripper.husker du navnet mitt,så skal jeg gi deg beskjed og tilbake melding på det du spår..Kan du forsten se noen forlovelse eller hus kjøp? stooor klem og evig takk nemelig.

Annonse

Herre gud,,jeg er jo helt i svima...jo jeg skjønte hva du mente...Du så at jeg ble gravid rundt des og at barnet var ca 9 mnd i juni,juli..året etter:) Men er det i år du tror jeg blir gravid..litt mange spørsmål som dukker opp,men jeg gir deg tilbake melding på alt du spår og ser...klem

I år,så spennende,,,samboren min og jeg har snakket om å"begynne"til høsten,hvis du skjønner hva jeg mener:) Jeg har så lyst på barn at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre av meg...men han er litt mere treg..Kan du se noe annet i livet mitt??Bare si i fra hvis du trenger mere info om noe,,,,Vil du at jeg skal gi beskjed når noe stemmer?klemmer fra meg....Blir like glad hver gang jeg ser at du har svart meg..

jammen kjære venn ;) jeg er jo så dårlig i dette fremdeles! du skjønner, jeg har egentlig bare fått inn ting via drømmer før, så da KIMBY fortalte meg at jeg hadde like evner som henne, begynte jeg å jobbe med dem. ånder har fulgt etter meg hele livet, og jeg har jo aldri skjønt hvorfor! så begynte smått å tolke drømmer, og har nå begynt med litt småspåing... men du må ikke stole på meg, for dette er enda så nytt :-)

jeg ser at du kommer til å gifte deg om ikke så altfor lenge? stemmer det? ;-)

hmmm...ikke som jeg veit,men vi snakket om forlovelse i går,så jeg går vell bare å venter på at han skal fri,,,,klart jeg har tro på deg,,,hvis du ikke får prøvd deg på noen og ikke får tilbakemelding,kan du jo heller ikke vite hvordan du liggen an..Lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...