Gå til innhold

Smerter rett over skambeinet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har smerter rett over skambeinet, der som kjønnshårene er liksom,... Føler meg skikkelig opphovnet, og ubehaget er stort uansett hvor løse og myke boksene og trusene mine er....

Er det noen andre som har hatt det på samme måte??? Jeg går snart naken på heltid!!! Det kjennes ut som om klærne mine har tenkt å "grave seg inn i kroppen" uansett hvor store de er.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vondt der jeg og.

Kjennes ut som jeg skal deles på midten...

Skrevet

Jeg har også vondt der. Spesielt om morgenen når jeg skal stå opp. Etterhvert roer det seg når jeg får "gått meg igang".

Skrevet

samm her har det akkurat som Kvikklunsj jeg ærst om morgenen lurte litt på dette men ingen som vet noe annet enn at det virket vanlig ?

Skrevet

Det er bekkenløsning. Jeg hadde det i sist svangerskap. skikkelig vondt. det går helt over etter fødselen.

Skrevet

Jeg spurte fysioterapeut på jobben og hun mente at det ikke var bekkenløsning for mitt vedkommende i allefall. Det er tungt og mye press, helt normalt at man får vondt der. Ømt og VONDT!

Skrevet

Så rart at hun sa det, det høres jo helt ut som typisk bekkenløsning?

Skrevet

vespa. det er ikke på alle bekkenløsning forsvinner helt på etter fødsel. mange som må gå til behandling lenge for å bli kvitt det.. jeg vet det for har vært igjennom det..

Skrevet

Hei du!!

Jeg har vert sykemeldt med bekkenlösning siden jeg var i uke 18 ( er nå i u.37-38). Rundt uke 34 begynte det å gjöre kjempevondt ved skambeinet og min fysioterapeut fortalte meg at det er bekkenlösningen som endrer på sig alt ettersom barnet er på vei nedover. Jeg er fortsatt veldig sår där men ikke som i uke 34-36.

Lykke till videre, jeg håper det blir bedre snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...