Gå til innhold

Hvordan greier dere å skjule graviditeten??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle vente litt med å fortelle nyheten. Er tross alt bare 4 uker på vei.

Men det virker jo umulig.. Det er sommerfest med jobben, bursdag, konserter, grillparty og verandapils i nabo laget... Begrenset hvor lenge jeg kan ta "en hvit løgn"... Noen som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, ikke enkelt det der. Jeg tenker aa skylde paa at jeg skal (eller kanskje skal) ut aa kjoere etterpaa. Det burde jo funke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

4 uker på vei

 

ikke lett alltid så lett, jeg sliter litt jeg også. Ikke så mye p.g.a alkoholen men mer fordi jeg er endel kvalm. Vanskelig å late som man er i form når man helst ville spydd...

En gang eller to kan du jo ta den at du kjører, hvis det er ute. Kjøre hjem fra hverandaer i nabolaget er imidlertid heller mistenkelig... kjøp inn noe alkoholfritt øl, det er godt i varmen, og i glasset ser man iallefall ikke forskjell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt endel på det... Skal på sommerfest med jobben imorgen! Jeg regner med at det er noen som komer til å lure litt, men de aller fleste er høflige nok til å la være å kommentere det. Jeg er vel den neste i rekken som kollegaer forventer skal bli gravid snart, så noen småløgner om at jeg skal kjøre, går på pencillin etc vil fungere dårlig :) Hvis noen spør så kommer jeg kanskje til å si at vi prøver?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på sommerfest med jobben, men tenker jeg fyller alkoholfri hvitvin på en vanlig flaske. Da kan jeg sitte å drikke sammen med de andre uten at de vil merke noe...

 

En annen utfordring er jo kvalmen.. vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Er ikke blant de som spyr, men blir slapp av å føle meg så "fyllesyk" store deler av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg og kjæresten bestemte oss for at vi skulle vente til jeg var 3 mnd på vei med å fortelle det til venner osv... heheh yeah right! nå er jeg 2 mnd på vei og ALLE vet at jeg har beby i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...