Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes du - ja alle dere spådamer her er så koselige og flinke og gjör et fantastisk jobb! Utrolig at dere gjör dette på fritiden, det skal dere ha mange takk for!

Jeg håper du kan ta deg tid å spå meg. Jeg lurer på om du ser noen graviditet snart? Vi har forsökt i 1 år og nå har jeg fått Pergotime.

Jeg 19-06-71

Han 30-05-74

Vi lengter så fryktelig etter barn, håper du har mulighet å se noe hos meg.

Kan jeg spörre om en ting til når jeg först er igang; jeg er så fryktelig trött og apatisk blitt om dagen, föler meg till og med litt deppa faktisk. Er helt slutt både psykisk og fysisk. Kan du se hva det er?

Tusen, tusen takk i forhand!

Önsker deg og alle her en herlig sommer!

Klemmer,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352497-hei-elastica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og tusen takk for fine ord:-)

Først vil jeg bare si at jeg ikke spår ang.sykd. Og at du bør kontakte lege hvis du er bekymret.

Når det er sagt vil jeg bare si at jeg har nettopp vært igjennom det samme som du beskriver, trøtt-tom for energi og deppa:(

Det kommer lysere tider for deg, det er nok en stor påkjenning for deg å gå slik å ønske et barn for så å bli skuffet hver gang mensen kommer...Føler med deg og skjønner godt at du blir deppa og tom for energi. Det er faktisk ganske vanlig å bli deppa på våren når alt spirer og gror - det er ikke bare på høsten og i mørketiden selv om det er mer fokusert på det...

Når alt dette er sagt så får jeg opp graviditet på deg i løpet av sommeren med en liten jente.

Håper du får energien tilbake!! Spis vitaminer og se om du får kommet deg ut i sol-lyset og ta godt vare på deg selv.

Stor sommerklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352497-hei-elastica/#findComment-5366276
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...