Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde mens.... det må være rundt 6-8 uker siden.. vert kvalm de siste 10 dager.. når merket dere kvalme, trettheten???? Tror jeg må være mer enn 4-5 uker på vei. da jeg teste positivt i går var det enn sterk synlig strek på testen med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kin07 Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 heisann Jeg har pleid å bli kvalm først i 6-7 uke, men jeg vet ikke hva som er vanlig. Hvis det er 6-8 uker siden du hadde mensen sist, er du vel minst i 6. uke. Jeg pleier å være litt kvalm dagene før forventet mens, så går det over noen uker, for så å komme igjen som sagt i 6-7 uke. Hvis du får målt HCGen så kan de gjerne se det utfra hvor høy den er. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Takk for godt svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Del Skrevet 14. juni 2006 hei.. i forhold til sist el. burde jeg vært 19 uker på vei.. men var til ul i dag, og fant ut jeg var 6 uker.. tok innvendig ul. 2 testen jeg tok , var jeg 4++ uker på vei, da viste den sterk strek.. så hvis du kan ta en privat ul, så får du sjekket det. er nokk det beste ) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå