Gå til innhold

Noen andre som er fødeklare?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 35 nå og er kjempe klar til å få ut ungen. Begynner å bli lei av å vente. Spesielt nå som det er så varmt. Noen andre som føler det samme? Går å håper på en litt for tidlig fødsel jeg. Det meste går vel greit hvis man føder i uke 35/36?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5352187-noen-andre-som-er-f%C3%B8deklare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg.

Er i uke 36+4 og er super klar. Snuppa har sunket ned og er klar i følge legen. (var på UL fredag) Har vondt i ryggen og lett stikning i mage. Sitter egentlig bare og håper at det er noe på gang snart. men kjenner jeg min flaks rett så trives hun så godt at hun blir der et par uker over....

Noen spesiell grunn til at du var på UL? Vi har vært på flere UL fordi vi kjenner en jm, men har bare vært på en UL som ikke var "privat". Jeg har også vondt i korsryggen og lett stikking nederst i magen. Krysser fingrene for at det betyr at det ikke er så lenge igjen. Håper virkelig jeg slipper å gå over tiden i hvertfall!!

skal ikke si helt fødeklar næi , er bare uke 33..

men har slite me bekkene å ryggen siden uke 15.. å nu, har jeg blitt mer tungpustat da han lille klemmer litt. å det e så varmt ikke minst..

magen e i veien for en del ting.. ha ha

men får bare håpe di neste uken går litt fort!!!

Annonse

Vi er også 2 dager over termin nå, og joda, veldig fødeklar!! Har hatt en kempe fin graviditet, men nå vil jeg over på neste steg. Nå vil jeg bli mamma!! Men så er det ingen tegn på at noe som er i gang, så vi må vel gå til 26. juni, to uker over termin :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...