Gå til innhold

Herregud, jeg har et levende menneske i magen!!!

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen der ute!

I dag har jeg vært på ul (uke 19) Det er det råeste jeg har vært med på. Der inne lå det jo et lite menneske! Jeg var jo klar over det da, men når man får se det på ordentlig så er det bare så utrolig.

Alt var i skjønneste orden, og det var det jeg var mest bekymra over. Hællan nussen, også la han der med finger`n i munn. Det så i hvertfall sånn ut da.

Helt merkelig å se den lille kroppen som ikke kunne ligge rolig i det hele tatt. Også kjenner jeg det ikke en gang. Eller jeg har jo så vidt begynt å kjenne disse "luftboblene"/"leamusene". Men skulle tro jeg hadde kjent det hele tia sånn som han turna.

Ja, så det er sagt, så er det en gutt da :o) til min manns stor glede. Men sånn er det vel ofte, vi ønsker oss jenter, og de gutter. Spiller ingen rolle, så lenge alt er bra da.

Navnet kommer nok til å bli Dennis, som min mann foreslo i dag. Har "smakt" litt på det, og det er jo skikkelig stilig da. Syns jeg da.

Så til alle dere andre der ute, ha en riktig fin dag!

Det har i hvertfall jeg :o)

Fortsetter under...

Gratulerer!

Ja det blir mye mer virkelig etter å ha sett den på "ordentlig" og sett den røre på seg! Jeg synes også det er snodig å ikke kjenne all turningen, men de ligger jo i vann og har god plass foreløpig. Min samboer begynte også å snakke om navn rett etter ultralyden hehe. Bra at det går opp for dem også :)

Annonse

Så deilig;)

Ja , det er en fantastisk følelse ja,, plutselig så skjønner man det liksom.. det er en person .. rare greier ;)

Dennis er supert navn .. vi tenkte litt på det vi og.. men her blir det en liten Odin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...