KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 jeg har fullført 1år på sykepleien nå i juni. Har fått invilget permisjon et år, for å så starte på andre klasse høsten 2007. For å motta fødselsstipend fra lånekassa må man da semesterregistere seg og betale semester avgift til høsten, uansett om en skal gå hjemme? Håper på svar hvis dere vet! Sunshine&lillegutt HØYGRAVID
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Du må semesterregistrere deg ihvertfall. Det fikk jeg beskjed om når jeg kontaktet skolen å spurte. Det med semesteravgiften aner jeg ikke, men regner med vi slipper å betale den... Er ikke sikker!
stelsi81 Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Hei! Jeg fikk beskjed fra rådgiveren på skolen min at når semesteravgiften kom eller om den kom skulle jeg bare la være å betale den. Vi er jo tross alt i permisjon og skal ikke betale semesteravgiften..
en liten en Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 på min skole må jeg betale semesteravgift og registrere meg selv om jeg er i permisjon. hør med rådgiver hos deg hvordan dere gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå