Gå til innhold

Føler legen har lurt meg for penger

Anbefalte innlegg

da jeg var ca.4 mnd.dukket det opp noe jeg aldri har sett før der nede.kjønnsvorter!hjelp tenkte jeg og bestilte time hos min private gyn.har gått til henne fordi fastlegen min er mann, har synes det var verd å betale litt for å gå til dame.

hun så på vortene og sa at de kom til å gå bort av seg selv,men jeg måtte ha ny time etter noen uker.dette sa hun hver gang før hun plutselig sa at det ikke var noe en kunne gjøre når en var gravid og at jeg måtte ta keisersnitt.

dette bare sånn helt ut av det blå uten å forklare noe som helst.sa hun sente et brev til ullevål for å høre,men jeg måtte uansett ta keisersnitt og komme tilbake til henne etter noen uker.

jeg hadde jo liksom trodd det var noen hun kunne gjøre da hun hele tiden sa at vi skulle ta dem bort om det ble verre,helt til den dagen hun sa vi ikke kunne gjøre noe fordi jeg var gravid!har brukt mange 100 på alle disse timene og fått samme forhåpningen hver gang.

føler meg liksom litt snytt...

svaret fra ullevål var at det var skjelden utbrudd var så alvorlige at KS ble foretatt.men hvordan skal dem vite hvor alvorlig det er om jeg ikke får komme til undersøkelse da?

i går, etter å ha sett meg mektig lei på disse ekle utvekstene tok jeg saken i egen hender og skrev en desperat mail til fødeavd.

turde ikke ringe fr jeg følte jeg fikk forklare meg bere p mail.

i dag fikk jeg verdens hyggeligste svar..fikk time alt til neste uke:-)

endelig blir det ordning på det og jeg får et svar å forholde meg til.

irriterer meg bare at jeg gikk så mange bomturer til gyn.

og til alt overmål, jeg fikk brev av henne her om dagen der hun sa at om det ble verre måtte jeg bestille ny time igjen!!!!!

begynner nesten å bli på grensen til frekkhet det når hun alt har sagt hun ikke vil gjøre noe....

måtte bare få frest fra meg

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...