Gå til innhold

Fekk høyre forsterlyd for første gong:)


nr.3:)

Anbefalte innlegg

nett komt att frå jordmora, e 11+3 på vei og fekk høyre hjertet til den lille slå for første gong, va ein utrulig opplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG VIL OG!!! ;o)

 

Skal til legen igjen neste fredag, da er det min tur...

 

Det er en helt fantastisk opplevelse og jeg gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååh det betyr at jeg kaaanskje kan få høre hjertelyd hos jordmor på mandag - da er jeg 12+1!!!!! tusen takk for tipset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertet da jeg var 6+2...Tror det er fra 6. uke de sier man kan høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den legevikaren jeg var hos ikke vet så mye da, spurte katid man kunne høre hjerte til den lille(var da på første kontroll, var 10uker)

å lurte på om det var mulig å høre det på neste kontroll som er i uke 16,17. Det kunne hun ikke grarantere meg, måtte kanskje vente til uke 20.. Synte dette var rart, men trodde hun viste best. hmm..

Hn må ha misforstått meg da kanskje.. men skjønner ikke hva det er å misforstå når jeg spør når man kan høre hjerte?

 

Hun sa forresten også jeg kunne spise alt som før og da jeg tok opp at jeg har katt så sa hun ikke noe om at jeg burde la være å tømme kattedoet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. den legevikaren var ikke mye til tess da.. hold deg unna katta.. så mye som mulig, og ikke rør avføringen i det hele tatt... hjertet beg å slå ca i uke 6 . så regner med du kan høre hjertelyd også da. så minlille spire for første gang i dag.. 6 uker.. 7mm lang, og et nydelig hjerte som slo.. sukk.. er sååååå glad i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, var ikke meninga å trykke på anonym ista.

Føler meg litt lurt når jeg har fått så mye feil informasjon på første kontroll, menmen, bra man har alle her på bim:) Gleder meg til å få høre hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...