Gå til innhold

Gullemor!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om alt er ok med deg? Lo godt da jeg leste innlegget ditt om hun i nærbutikken :) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ka-ping!

 

Hehe! Tenkte nok at det ville bringe fram litt latter; jeg har jo forståelse for det, for det var jo nokså (tragi-)komisk!

 

Joda, her er alt ok. Jeg sover noe inn i h...... mye for tida...! Og begynner å bli lei av å være så trøtt. Men men, det går seg vel til! Er jo straks 11 uker nå, så ting må vel begynne å roe seg litt snart... ;o)

 

Om en drøy uke reiser vi på ferie! Det vil si, vi skal være borte i hele fem dager!! ;o) Men jeg gleder meg masse! Vi skal nemlig til stedet hvor jeg var au pair i 95-96, og bodde i 97-99. Har ikke vært der siden i 99, så det blir spennende! Dere, da? Noen ferieplaner? Eller skal dere bare holde på med flytting hele sommeren? ;o)

 

Er det bra med deg, da? Jeg følger jo litt med på deg; du poster innlegg og svarer på innlegg støtt og stadig, så jeg får jo med meg litt når jeg er inne og leser... Er i grunnen ikke av de mest aktive her inne, jeg... Leser masse innlegg, får masse info på den måten, men skriver ikke voldsomt mye selv.

 

Hvordan går det med jenta (?) di, da? For det er jente du har fra før? Hvor gammel er hun, forresten? Vet hun at det er en baby på vei? Gleder hun seg?

 

Jeg håper formen din er bra! :o) Ha en fin dag!

 

Klemmer fra Gullemor...

 

Ps. Koselig å "bli ropt på", forresten! ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal skaffe deg den t-skjorta jeg :) Og så må du rapportere om reaksjonen til det ufyselige kvinnemennesket til meg etterpå!!!

 

Jeg har heldigvis ikke vært så plaga av trøtthet dette svangerskapet. Mye verre forrige gang. Men sliten er jeg ja... heldigvis kommer mamma på besøk imorra og skal være et par dager for å hjelpe meg å klargjøre huset til annonsering og visning og slikt.

 

Blir nok ikke noe ferie på oss gitt... gubben begynte i ny jobb på mandag - ikke så greit å plutselig ta ferie da. Dessuten skal jo jeg jobbe mens alle andre har ferie - som vanlig.... så da får vi heller ta oss ei langhelg til høsten, kanskje ei kosehelg til en storby i Polen eller noe sånt.

 

Det går flott med meg - har faktisk nesten blitt kvitt kvalmen!!! Magen har begynt å synes (ikke bare flesk tro det eller ei), og jeg storkoser meg :) Syns det er trist å være midlertidig alenemor, savner mannen min helt sinnssssyyyykkktt (han flytta på mandag for å begynne i ny-jobben) men vi får jo sett hverandre i helgene framover så det går jo greit. Er jo bare i en overgangsfase :) Vi blir jo så opptatte på hver vår kant (jeg selger gammel-huset, han pusser opp nyhuset) så ukene går nok superfort tenker jeg.

 

Lillejenta er like fantastisk som alltid :) Hun er så blid og god og kosete at jeg nesten lurer på hva i all verden jeg har gjort som har gjort meg fortjent til denne velsignelsen av en unge..... Hun har fått vite at mamma har bebi i magen, og syns det er veldig fint. Hun gleder seg til å hente bleier til bebien, og til å vaske den i fjeset med klut (direkte sitat) hehehe... min strategi for å unngå sjalusi er nettopp å la henne delta så mye som mulig. Gi henne konkrete oppgaver så hun føler hun har del i det hele istedet for å bli satt på sidelinja. Vi har gjort det samme hittil når det gjelder dagligdagse ting som det å lage middag - hun får legge hvitløksbrødet i brødkorga og sette på bordet, samt sette utover agurkskåla og legge servietter på fatene. På den måten er hun med, og hun maser overhodet ikke.

 

Var forrsten på BIM-treff igår i Trondheim, det var kjempekoselig! Holder ikke du hus i Drammen? Ser det skal være treff der imorra (tror jeg)... anbefaler å ta en tur, det er kjempeflott å få treft andre gravide og danne seg et lite nettverk :)

 

Lykke til videre med svigermor, butikkdamer, UL og alt mulig :)

Jeg roper gjerne igjen jeg! hehehe :) klem fra meg og knøttet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Joda, i morgen er det treff i Drammen. Jeg har vært på ett treff i Drammen allerede og ett i Asker (jeg bor nokså midt i mellom)... Så jeg er aktiv på BiM-treff-fronten! Har meldt interesse for treffet i morgen også, og ser at mange har meldt seg på, men lurer på om jeg får vanskeligheter med å rekke det... Skal møte ei venninne i morgen, og kjenner jeg oss rett, bruker vi fort opp hele dagen! Og det er det absolutt verdt!

 

Så koselig å høre om jenta di som er så flink til å hjelpe til! ;o) DET er nok måten å gjøre det på, ja, for å slippe mas... Hehe! Hun høres søt ut!

 

Skjønner godt at du savner mannen din! Er det nye huset langt unna? Tydeligvis for langt unna til at du og datteren deres bare kan ta en svipptur en ettermiddag/kveld...? Men, det kan jo i grunnen være litt godt å savne innimellom også... Da blir jo helgene desto bedre!! ;o)

 

Har veldig lyst til å skaffe meg den t-skjorta! Det hadde gjort seg. Da kunne jeg "tatt igjen" uten å si et pip!! ;o) Tenker hun hadde blitt lang i maska da, ja! Fæle kjerringa!

 

Vet du? Jeg tror jeg også begynner å få litt mage...! Som sagt har jeg jo noen kilo for mye (!) og "litt" mage fra før (nokså mye, ifølge visse andre! Nok til å bli mistenkt for å være gravid lenge før tida!!), MEN jeg tror absolutt at jeg har merket noe nå, ja! Ting skjer her!! Skal bli deilig å bare "slippe ut magen" og la det stå til, og STOLT svare "ja, jeg er gravid!" hvis noen skulle våge å spørre! Hehe! *ler ondt*

 

Vi snakkes/ropes! ;o) Store klemmer fra meg.

 

Sjalabais! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...