Gå til innhold

Musikk til fødselen - forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare si at når jeg skulle föde förste gang, så tenkte jeg at jeg skulle ha med en cd, for det var det jo flere som foreslo.

Det ble aldri til at jeg hadde med noe musikk, men jeg vet i ettertid at om jeg hadde hatt en radio inne på föderommet, så hadde den blitt slengt temmelig hardt i veggen...:-)

Men ellers har jeg hört at yndlingsmusikken din, eller noe avslappende musikk er bra å ha med seg.

Da det nærmet seg fødsel med førstemann hadde jeg mye og sterke kynnere, og slet med søvnen. Det eneste som roet meg ned var når mannen min leste solig og høyt. Var helt sikkert på at det ville bli deilig å høre på mellom riene. FEIL. Han fikk noen gloser slengt etter seg mellom når de første riene kom - fram til vi ga opp.....

sikkert hyggeligt med litt rolig musikk i bakgrunnen hvis en orker det.:o)

Vet bare at ved begge fødslene mine så hadde jeg mere en nok med riene, hadde på en radio i begynnelsen men den ble fort slått av.

Mannen fikk nesten ikke lov til og prate en gang, for slik som jeg har hatt det så har jeg hatt mer en nok med smertene fra riene om jeg ikke skulle hat ekstra lyder i bakrunnen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...