september baby (fødeklar) Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 herregud som tia går. ikke lenge siden jeg satt og misunte alle de som kunne skrive kun 100 dager igjen. nå er jeg og der! :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 gratulerer til deg.jeg har også "jubileum" i dag.tenk,i morgen er det tosiffra tall,sukk....
september baby (fødeklar) Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2006 ja er det ikke deilig! koser meg skikkelig nå. snart ferie tur også. litt spent på hvordan det blir i varmen nå da. :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 glad dagene går nedover ja. tror det blir pyton hvis varmen kommer.er da ikke vandt med det her,hehe. gleder meg til skoleferien jeg også.skal bli nydelig å slippe stresset om morgenen.(har 3 skolebarn)
september baby (fødeklar) Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2006 har bare en skolegutt jeg da. men det skal bli deilig med sommer ferie ja. :-) varme har vi lite av her i nord norge ja.... håpet er jo og få svømt litt i svenske sjærgården i år. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå