Gå til innhold

jeg føler meh ikke gravid jeg...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Er 11 + 2 i dag.... Men føler meg liksom ikke gravid lenger...

Ømme bryster fotsatt da, men ingen stikkinger lenger og ...magen er blitt større da men.....

BUHUU...jeg vil kjenne meg gravid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo?1? Jeg er kjempelykkelig for at symptomene er begynt å dabbe av!!! En periode fikk jeg nesten ikke sove om natta - enten var magen øm å ligge på, eller så var det vondt i puppene, eller så lå puta akkurat feil bretta så jeg holdt på å spy............ kvalm hele dagen, utslitt hele dagen... det er så deilig å bare ha begynnende mage og være lykkelig :) ps. vi er jo som du kanskje vet bare en dag unna hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sant det...men jeg blir så hysterisk at noe kan være galt. At hjerte ikke slår mer eller noe sånnt......argh.... Skal på UL 21.06....blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg jo veldig godt etter alt du har vært gjennom... heldigvis er ikke 21. juni så langt unna da :) You lucky bastard... blir ikke UL før midten av juli for min del. Men jeg får to stykker!!! hihi... må finne glede i det en har vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er privat da, så jeg må betale selv. De på sykehuset sa sist at jeg ikke trengte å komme dit mer, for alt var normalt nå. Og de regnet med at alt kom til å gå bra nååå...

 

 

Hvorfor får du to...jeg vil og ha to....hehe...

Skal på sånn ordinær UL 10 august da, så da får vi vite hva vi får...:)

Om alt er normalt da...

 

om man har sett hjerte slå så er det sjelden det skjer noe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL 10.august - er ikke det litt seint? Grunnen til at jeg får to UL er fordi legen og jeg er usikre på termin. Han sa at UL bør tas ca uke 17-18, og SEINEST uke 19. Etter det utvikler knøttene seg så forskjellig at det nesten ikke er noe poeng i å måle. (i hvert fall med hensyn til termin og slikt.) Jeg får dermed i midten av juli, da vi TROR jeg er 16 uker på vei - for hvis vi har feilberegnet kan jeg nemlig være 18 uker på vei i midten av juli, og da vil det være for seint å ta i uke 18 - som da faktisk kan være uke 20... hehehe.. .dette blei tungvindt gitt! men du skjønner? Han sa at ved å ta to UL med to ukers mellomrom fikk de dobbeltsjekka og satt en relativt nøyaktig termin. Jeg takker og bukker og nekter ikke :)

 

ps: jo jeg har hørt/lest et sted at når man har sett hjertet slår så har man passert en grense der det er mye mindre sjanse for at noe går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var det det sto på papirene jeg fikk fra a-hus, sammen med at jeg har fått fødeplass og sånn... Men nå ble jo jeg satt en uke frem på UL sist da..så...jeg vet ikke jeg altså.

Skal til vanlig lege i morgen...så jeg kan jo høre med han om jeg kan få det før....:)

Men er spent på om alt er ok på UL neste onsdag og hvor stor han er....Alle tror det blir en gutt...hehe...:)

Er alt bra da, så er jeg sikker på at alt blir bra denne gang...for da er jeg jo over i 2 tri... VI er over i 2.tri...Gleder meg til det, gjør ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg helt vilt til mandag, da er jeg i 2.tri!!! wihiiiiii!!!!

 

ps: hvorfor tror alle det blir gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, folk bare sier de har det på følelsen.... Greit for meg, vil gjerne ha en gutt jeg...:)

 

Har fått dilla jeg... på mr freeze isposer.....sitti her og spist det til den store gullmedaljen....fryser nå...

 

Kommer over på tirsdag jeg....JUHU!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...