Gå til innhold

Hva om man faktsik skulle bli gravid etter at man ringer inn mensen?...

Anbefalte innlegg

Hva skjer da? Man får jo ikke testet positivt uansett før 1.e dag etter forventet mens - og medisiner (spary og det der...er ikke så oppdatert enda)starter man vel med på dag 20? Kan man bruke spray hvis man mot alle odds skulle blitt gravid?

Bare lurer. Det har sikkert skjedd med noen.

Fortsetter under...

Hei Tinna!

Først må jeg få si at det var kjempe leit at dere mistet...Fy, så urettferdig livet er!

Det jeg ble fortalt, er at det selvfølgelig ikke er helt heldig å bli gravi mens man sprayer. Men det KAN skje, og derfor er det veldig viktig å få tatt en graviditetstest FØR man begynner på sprøytene. De er farligere en sprayen, for å si det sånn, om du skulle være gravid.

Lykke, lykke til videre Tinna:-)

Klem fra

Jeg måtte ha en gynekologisk undersøkelse FØR jeg fikk starte med spraying, bl.a. for å utelukke en graviditet. Når du begynner med sprayen er det ytterst liten sannsynlighet for å bli gravid, da hormonene hindrer eggløsning, de setter deg faktisk i en slags overgangsalder og gjør det nærmest umulig å bli gravid.

Så, om du ikke har fått en undersøkelse ennå, ta den!

Lykke til!

Om du skulle bli gravid etter innringt mens så er det ikke noe å bekymre seg for.

Du skal ta en test FØR sprøytene som det står over her.

Å ta en UL før du begyner å spraye er ikke noe poeng i. De vil ikke kunne se noe siden fosteret er for lite.

EL vil jo skje bare dager før du starter å spraye...

Håper dere lykkes ved neste forsøk og helst før! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...